12 Νοεμβρίου 2016

ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΜΟΣ - ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΣΜΟΥ (ΜΕΡΟΣ Δ)

συνέχεια από το Γ μέρος

Γράφει ο Μανουήλ Αγγελος Γιαννόπουλος

Ο ΔΑΙΜΟΝΙΚΟΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ ΜΑΥΡΟΣ ΜΑΓΟΣ- ΙΕΡΕΑΣ ΕΥΜΟΛΠΟΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΟΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΑΘΗΝΑΙΩΝ. 

Ο Ηρόδοτος μας δίνει μια μικρη εικονα της ανελέητης γενοκτονιας των Πελασγων στην Αττική (Ηροδοτος. 6, 137).

Μια απο τις μεγαλυτερες γενοκτονιες εις βαρους του Ελληνικου εθνους, ειναι η γνωστη εκστρατεια κατά των Αθηνων του αδιστακτου Θρακα μαυρου μαγου- ιερέα Ευμολπου, γεναρχη του ιερατικού-εωσφορικου γένους των Ευμολπιδών, του Ελευσίνιου ιερού τον 7ο π.Χ. αιώνα. 

Αυτος ο στυγερος φονιας, ο οποιος ειχε την εύνοια των δαιμονων, στρατολογησε πληθώρα πολεμιστων, στο ονομα της απαισιας εωσφορικης θεας Δημητρας-Ισιδας και επιτεθηκε στην Αθηνα. Εκατομβες αθωων θυματων πολιτών, πληθώρα ανθρωποθυσιών για να σωθει η πολη. Τελικα σταμάτησε η γενοκτονια, οταν η ληστρικη ιερατικη συμμορια κατοχυρωσε τα ασύλληπτα προνόμιά της. 

Τρομερη και απάνθρωπη γενοκτονία προξενησαν για αιώνες στην Ελλάδα οι λατρεις του φρυγικου δαιμονα Σαβαζιου, ο οποίος μετονομάστηκε σε Διόνυσος και υιοθετήθηκε ως γιος του Δία. 

Η οργιαστικη διονυσιακη λατρεια, αναμειχτηκε με αλλα τοπικα εωσφορικα στοιχεια, και δημιουργηθηκε ο ορφισμος, μια νεα θρησκεια, η οποια άρχισε να εξαπλωνεται σε ολη την Ελλαδα, από τον 8ο π. Χ. αιωνα. 

Οι φανατικοι λατρεις του φρυγικου δαιμονα των οργίων και της κραιπαλης, διέδιδαν τη νέα θρησκεια με πρωτοφανή βιαιότητα. 

Οσοι αρνουνταν να τη δεχτουν και να συμμετασχουν στα εμετικα οργια κατασφαζονταν ως εχθροι του νέου δαιμονα. Μια μικρή εικόνα αυτης της τρομερης γενοκτονιας μας δίνει ο μεγαλος τραγικος ποιητης Ευριπιδης στην τραγωδια του «Βάκχες». 

Άλλο ενα ενδεικτικο παράδειγμα είναι ο Καλυδωνιος Κορεσος, ο οποιος αγαπησε την Καλλιροη, αλλα αυτη δεν τον ηθελε. Ο Κορεσος ηταν ιερεας του Διονυσου, ενώ όταν προσευχήθηκε σε αυτόν, παραπονεμενος, ο θεός ενεβαλλε μανία στους Καλυδωνιους. Τοτε ρώτησαν το Μαντείο της Δωδωνης πώς να γλυτώσουν. Το Μαντειο τους είπε να θυσιάσουν την Καλλιρόη στον Διόνυσο, ή οποιον προσφερονταν να την αντικαταστησει.

Την θυσια επρεπε να την κανει ο ίδιος ο Κόρεσος, σαν ιερέας. Οταν ειδε να σερνουν την αγαπημενη του στον βωμο, αυτοκτονησε. Η Καλλιροη  οταν επιτελους καταλαβε ποσο την αγαπουσε ο Κορεσος, πήγε και πνιγηκε σε μια πηγη, που πήρε το ονομα της. 

Οι τρεις φοβεροί μεσσηνιακοί πόλεμοι, (743-723, 685-667, 464-454) οι οποίοι αποδεκάτισαν την Πελοπόννησο, είχαν σαφώς και εωσφορικό-δωδεκαθειστικο χαρακτήρα (Μεγάλη Ελληνικη. Εγκυκλοπαιδεια, Φοίνιξ, τομος θ΄, σελιδα. 768). 

ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΗ ΔΑΙΜΟΝΙΚΟΣ-ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟΣ ΧΡΗΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΜΑΥΡΟΥΣ ΜΑΓΟΥΣ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ. 

Στον α Μεσσηνιακό πόλεμο, (743 - 724 π.Χ.) οι Μεσσηνιοι ζήτησαν χρησμό από τους Δελφούς. Το μαντείο τους είπε να θυσιάσουν μία κόρη από την οικογένεια των Απετιδών δια κλήρου. Ο κλήρος έπεσε στην κόρη του Λυκίσκου, που αρνήθηκε να υπακούσει και έφυγε στην Σπάρτη. Τότε ο Αριστόδημος, πρόσφερε την κόρη του, αλλά ο νέος που την αγαπούσε δήλωσε ότι η κοπέλα περίμενε το παιδί του. 

Ο Αριστόδημος σκότωσε την κόρη του, άνοιξε το σώμα της και έδειξε σε όλους ότι αυτό ήταν ψέμα.

Εγινε μεγάλη συζήτηση αν αυτό ήταν πραγματική θυσία. Τελικά αναγνώρισαν τον φόνο ως "θυσία".

Οι Μεσσήνιοι πήραν κουράγιο και επετέθησαν στους Σπαρτιάτες, που για έξη χρόνια ανέβαλαν κάθε επιδρομή. Τέτοια ήταν η ψυχολογική ισχύς μιας ανθρωποθυσίας.

Ο Αριστόδημος μάλιστα, πήρε την αρχηγία των Μεσσηνίων. Μετά από ένα όνειρο όμως, στο οποίο παρουσιάστηκε η κόρη του δείχνοντας του τις πληγές της, αυτοκτόνησε πάνω στον τάφο της. 

Ολα τα στοιχεία δείχνουν πως το ξεκοίλιασμα της κόρης του Αριστόδημου ήταν πράγματι τελετουργική ανθρωποθυσία,  μαυρης μαγειας. Οσο για τους ταλαιπορους Μεσσηνιους αδικαν εκαναν τοσες τελετες μαυρης μαγειας καθως εχασαν τον πολεμο. 

Εκτός απο τις θυσιες Σπαρτιατων και των Μεσσηνιων στους κοινους θεους , ελαβαν χωρα και φρικτες ανθρωποθυσιες, οπως τα "εκατομφονια", γινοταν ακομα αμετρητες θυσιες αιχμαλωτων στο ονομα του δαιμονα Δια.

Η πρωτη αψιμαχια συνεβη στο ιερο της Λιμναιας Αρτεμιδος στον Ταυγετο, οπου κατασφαχτηκαν αμφοτεροι μεσα και εξω από το ναο. Αυτη ειναι μια ατρανταχτη αποδειξη της θρησκευτικης υφης των πολεμων στην αρχαια Ελλαδα. Επειτα από τριακόσια χρόνια αγριων πολεμων, απιστευτων εγκληματικων πράξεων και ποταμους αιμάτος, η Σπάρτη προσέδεσεν τους Μεσσηνίους εις την αθλιότητα και την σκλαβια (Άρνολντ Τουμπη σπουδη της ιστορίας, μεταφραση. Ν. Παπαρρόδου, Αθήναι 1962,σελ.178).

Xαρακτηριστικο  της παρανοιας και της μαυρης μαγειας είναι ότι το ετος 183 πΧ.  στην κηδεία του Φιλοποίμενα, οι αιχμάλωτοι Μεσσήνιοι ακολούθησαν την νεκρική πομπή και θυσιάστηκαν πάνω στον τάφο του Στρατηγού.

Το 660 π.Χ. οι Κορίνθιοι με αρχηγό τον τύραννο Κύψελο κατάσφαξαν τους Κερκυραίους στην Ιλλυρική Επίδαμνο. Η αποκορύφωση της κακουργίας τους ήταν η αποστολή 300 αγοριών αιχμαλώτων στις Σάρδεις να ευνουχιστούν προς τιμή της «θεάς» Κυβέλης!

Ο βασιλεύς της Σπάρτης Κλεομένης το 505 π.Χ. σε μια από τις πάμπολλες εκστρατείες του εναντίον των Αργείων, των προαιώνιων και άσπονδων εχθρών των Σπαρτιατών, αφού ανάγκασε τον πληθυσμό να καταφύγει στο «ιερό» άλσος, έβαλε φωτιά και κατάκαψε πέντε χιλιάδες περίπου άμαχους Αργείους. Μαζί με αυτούς απανθρακώθηκε και αφανίστηκε το άνθος των νέων του Άργους! Η ιδιότητά τους ως ικέτες των κοινών «θεών» δεν τους έσωσε (Παυσ.3.4.1, Μεγ. Ελληνικη. Εγκυκλοπαιδεια, Φοίνιξ,τομος δ,σελιδα.77). 

Aπο όλους τους προαναφερομενους εξαιρείται ένα μικρο μερος ανα τους αιωνες, με βαση τις παγκόσμιες Ελληνικές μαθηματικες σταθερες μετρον αριστον, και μηδεν αγαν. 

Αριστομενης γουν ο Μεσσηνιος τω Ιθωμητη Διι τριακοσιους απεσφαξεν, τοσαυτας ομου και τοιαυτας καλλιερειν οιομενος εκατομβας. εν οις και Θεοπομπος ην ο Λακεδαιμονιων βασιλευς, ιερειον ευγενές (Πολυαινος, Στρατηγηματων Β, ΛΑ, 1).

συνεχίζεται στο Ε μέρος




Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.