Παραδοσιακο τραγουδι της Πολης και της Μικράς Ασίας σε ρυθμό 2/4 (δίσημο). Ειναι τραγούδι του ερωτα, ενώ το χορεύουμε ως συρτο ή μπάλο. Πρόκειται για τραγούδι το οποίο σε πολλές και διαφορετικές παραλλαγές εντοπίζεται σε ολόκληρο τον κοσμο. Η μουσικη εχει τεραστια δυναμη, για αυτό ενωνει τους ανθρώπους.
Ένα ακομη Ελληνικο παραδοσιακο τραγουδι, με τιτλο "απο ξενο τοπο", ξεκινησε την απιστευτη μουσικη του διαδρομή από την Κωνσταντινούπολη η την Μικρα Ασια συμφωνα με μια άλλη εκδοχη. Από την Πολη και την επι πολλους αιωνες, Ελληνικη Μικρα Ασια, εφτασε να παιζεται στην Αμερική, απο εκει στην Αιγυπτο, στο Πακισταν, στο Αζερμπαιτζαν, στο Ουζμπεκισταν και στην συνεχεια στην Ιαπωνια (Τοκυο).
Ουσκουνταρ η Σκουταρι ειναι η αρχαία Χρυσοπολις, μεγαλο προαστιο της Κωνσταντινουπολης στο οποίο ζουσαν αρκετες χιλιάδες Ελληνες, μεχρι να τους διωξουν οριστικα οι Τουρκοι. Για το προαστιο αυτο της Ελληνικης Κωνσταντινουπολης, λεγεται ότι γραφτηκε το συγκεκριμενο Ελληνικο τραγουδι, που το ακουμε σε πολλα μερη του κοσμου.
Στην Αιγυπτο συναντιέται ως "Fel S hara " η "Ya Banat Iskandaria". Ισκεντερια είναι η Αλέξανδρεια. .
Στην Ελληνικη γλωσσα η μελωδια τραγουδιέται σε σχεδόν ολα τα μερη της Ελληνικης επικρατειας. Θεωρείται ενα από τα πιο γνωστά τραγουδια της Ελληνικης Ανατολης. Το 1960 το συμπεριελαβε στο ρεπερτοριο του ο αυτοκρατορας του Χασαπικου ο Μαρκος Βαμβακαρης ηχογραφωντας το με την Καιτη Γκρευ.
Στην δεκαετία του 1950 η Ερθα Κιτ, ηθοποιος και τραγουδιστρια το εκανε γνωστο και περα απο τον Ατλαντικο. Η ωραια μελωδια του Ελληνικου τραγουδιου, εφτασε μεχρι την αμερικανικη τζαζ με εκτελέσεις οπως αυτή του Χερμπι Μαν, αλλά και στην Απω Ανατολη με τον γνωστο Ιαπωνα κιθαριστα Τακετσι Τεραουτσι.
Δεν υπαρχει αμφιβολια ότι το Ελληνικο τραγουδι είναι απο τις πολύ ξεχωριστες μελωδίες που εκαναν τον γυρο του κόσμου με οχημα την μεγάλη δυναμη της Ελληνικης παραδοσιακης μουσικής, κανωντας γνωστη για μια ακομη φορα την Ελλαδα.
Δυστυχως στο περασμα των αιωνων δεν διεκδικουν μονον την πατριδα μας, αλλα διεκδικουν τα παντα, μεχρι και την μουσικη μας. Το Ελληνικο τραγουδι εγινε μεχρι και στρατιωτικό εμβατήριο, στην Βοσνία σαν θρησκευτικο μουσουλμανικο τραγούδι. Οι Σκοπιανοι μουσουλμανοι θεωρούν ότι οι Βόσνιοι το μετέτρεψαν σε τραγούδι για τoν πόλεμο των τζιχαντιστών.
Βρισκόμαστε στην χειροτερη ιστορικη στιγμη από καταβολης του Ελληνικου εθνους. Για την επιβίωση του εθνους, είναι απαραιτητη η δημιουργια ηθικων αρχων. Ειδικα για της επομενες γενιες. Τα χρηστα ηθη είναι το διαχρονικο "μυστικο " επιβιώσεως του εθνους μας από τα παναρχαια χρονια. Για ολους αυτους τους λογους απαραιτήτως πηγαίνουμε τα παιδια μας σε μουσικα σχολεια. Το πιο σημαντικο ολων είναι να βρίσκονται κοντα στην Εκκλησια, και να μαθαινουν από τους Ελληνες γονεις την πραγματικη Ελληνικη ιστορια. Επισης τα Ελληνοπουλα μαθαινουν απαραιτήτως παγκρατιο.
Για οσα παιδια είναι σε μεγαλυτερη ηλικια, και δεν πηγαν σε μουσικα σχολεια, δημιουργούμε σωματεια με εκμαθηση οργανων, δημιουργούμε ορχηστρες, χορωδιες. Αυτό θα είναι το ένα σκελος. Το δευτερο σκελος θα είναι το αθλητικο με εκμαθηση του παγκρατιου. Επισης σε αυτους τους συλλογους θα μπορουν να συμμετεχουν και τα παιδια που τελειωσαν μουσικο σχολειο. Τα παιδια είναι το μελλον της Ελλαδος. Δημιουργουμε τους σωστους Ελληνες του αυριο ώστε να αποκτησουμε δικαιωμα στην εθνικη και ατομικη επιβίωση.
Δείτε επίσης:
ΜΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ (ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ) ΚΑΛΗΜΕΡΑ.
Αρχαία ελληνικά για την επιβίωση του έθνους μας.
ΜΙΑ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΤΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥ ΜΑΣ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.
ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
Η ΣΩΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΒΙΩΣΗ, ΙΑΣΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ
http://www.youtube.com/watch?v
http://www.youtube.com/watch?v
http://www.youtube.com/watch?v
http://www.youtube.com/watch?v
http://www.youtube.com/watch?v
http://www.youtube.com/watch?v
http://www.youtube.com/watch?v
http://www.youtube.com/watch?v
http://www.youtube.com/watch?v
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου