14 Μαρτίου 2013

Πλύση εγκεφάλου στα παιδιά Ε' και Στ' Δημοτικού. Η δική μας πρόταση στους μαθητές.

Αναδημοσίευση από το φιλικό μας ιστολόγιο Αντιπαρακμή.

Σχολιάζουμε την εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας (υπογραμμίζοντας τις επίμαχες λέξεις και σχολιάζοντας με κόκκινο)
Στο τέλος κάνουμε τη δική μας πρόταση στους μαθητές.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 "και στη χώρα μας, όπου έχουν εγκατασταθεί μετανάστες και πρόσφυγες"
  •  Κατ αρχήν, εσκεμμένα συγχέονται οι έννοιες λαθρομετανάστες (εισήλθαν στη χώρα παράνομα), μετανάστες (είναι όσοι μεταναστεύουν νόμιμα σε άλλη χώρα πχ για εργασία ή για μόνιμη διαμονή) και πρόσφυγες (αφορά ακραίες περιπτώσεις πολέμου, πολιτικών διώξεων κλπ). Οι  λαθρομετανάστες -γιατί σε αυτούς αναφέρεται κατ ουσαίαν η εγκύκλιος- χαρακτηρίζονται αυθαίρετα ως "μετανάστες" και ως "πρόσφυγες".
"κυνηγημένοι από τις δικές τους χώρες από την ανέχεια, τον πόλεμο και τις διώξεις,"
  • Προσέξτε πόσο έξυπνα δικαιολογούν τη λαθρομετανάστευση:  Όποιος αισθάνεται ότι βιώνει "ανέχεια" έχει δικαίωμα να μετακινηθεί σε όποια χώρα θέλει.
"υπάρχουν άνθρωποι που τους θεωρούν υπεύθυνους και για τα δικά μας προβλήματα". 
  • Τα προβλήματα είναι "δικά μας" και κακώς "υπάρχουν άνθρωποι" που θεωρούν "υπεύθυνους" τους λαθρομετανάστες! Δεν νομίζω τώρα, να τολμήσει κανείς να ισχυριστεί ότι πχ για την αυξημένη εγκληματικότητα ή για την αυξημένη ανεργία ευθύνονται και οι λαθρομετανάστες ε;; ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ. Δεν θα το συζητήσουμε! Αυτά είναι "δικά μας" προβλήματα. Τέλος.! 
"Γι’ αυτό το λόγο πολλές φορές οι μετανάστες και οι πρόσφυγες πέφτουν θύματα ρατσιστικής βίας."
  • Υπάρχουν εκατομμύρια λαθρομετανάστες στην Ελλάδα. Πόσα περιστατικά ρατσιστικής βίας υπάρχουν; ΑΠΕΙΡΟΕΛΑΧΙΣΤΑ. Οι λαθρομετανάστες επιβιώνουν και στέλνουν και χρήματα στις πατρίδες τους. Κι όμως η εγκύκλιος περνάει το μήνυμα στα ανήλικα παιδιά ότι "πολλές φορές" .. "πέφτουν θύματα ρατσιστικής βίας"!!
"Είτε στη δουλειά τους – υπάρχουν αρκετά κρούσματα ξυλοδαρμού τους την ώρα που επιστρέφουν κατάκοποι στο σπίτι"
  • Μάλιστα, είναι συχνό το φαινόμενο, "αρκετά κρούσματα".  Αφού το λέει η εγκύκλιος του Υπουργείου, έτσι θα ναι. Σχεδόν κάθε μέρα, την ώρα που επιστρέφουν "κατάκοποι" (από το λαθρεμπόριο και τις κλοπές;) στο σπίτι, έχουμε τον "ξυλοδαρμό" τους!! 
"– ή ακόμα και στο σχολείο - όπου ο «ξένος» μαθητής αντιμετωπίζεται κάποιες φορές με καχυποψία, με εχθρότητα, ή ακόμα και με λεκτική ή σωματική βία."
  • Νέο δεδομένο του Υπουργείου: ο "ξένος μαθητής" αντιμετωπίζεται "με εχθρότητα" και "με λεκτική ή σωματική βία". Η πραγματικότητα είναι ακριβώς ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ: τη βία την βιώνει ο Έλληνας μαθητής, από τις παρέες-συμμορίες αλλοδαπών (μαθητών ή εξωσχολικών). Δεν γνωρίζουμε πολλούς Έλληνες μαθητές που θα τολμούσαν να βιαιοπραγήσουν. Η εγκύκλιος όμως καλλιεργεί αισθήματα ενοχής στους Έλληνες μαθητές
Για την ΣΤ’ Τάξη (Σκέφτομαι και Γράφω):

Με αφορμή κάποιο περιστατικό από την καθημερινότητά σας, που έλαβε χώρα σε δημόσιο χώρο (λεωφορείο, προαύλιο, άλλη δημόσια υπηρεσία)και στο οποίο ήσασταν παρόντες ως παρατηρητές ή/και συμμετέχοντες, γράψτε τη γνώμη σας για τον τρόπο που ο καθένας χωριστά αλλά και με συλλογικό τρόπο μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τα ρατσιστικά φαινόμενα και τη βία. Γράψτε τις ιδέες σας για το πώς μπορεί να βοηθήσει το σχολείο- εκπαιδευτικοί και μαθητές - σε μια τέτοια προσπάθεια."
  • αυτό θα πει φασισμός: το περιστατικό ρατσιστικής βίας ΕΓΙΝΕ. Τέλος. "Γράψτε" τώρα, υποχρεωτικά, "Γράψτε τις ιδέες σας (προσέξτε, όχι γενικά τις ιδέες σας αλλά) για τον τρόπο που θα αντιμετωπίσουμε τα ρατσιστικά φαινόμενα"
Για την Ε’ Τάξη (Ζωγραφική):
Τίτλος ζωγραφικής: «Στην ξενοφοβία και στη ρατσιστική βία δεν σιωπώ – με τα χρώματά μου εκφράζω τη γνώμη μου και δυναμώνω τη φωνή μου».
  • Όπως βλέπετε η "ξενοφοβία" και η "ρατσιστική βία" (εννοεί σε βάρος των λαθρομεταναστών) είναι δεδομένη. Είσαι υποχρεωμένος να την εκφράσεις "με τα χρώματα" και να "δυναμώσεις τη φωνή σου" (το παιδί της Ε Δημοτικού; πως δηλαδή να δυναμώσει τη φωνή του;).
"Όροι συμμετοχής
Ο διαγωνισμός θα
διεξαχθεί από 28 Φεβρουαρίου 2013 μέχρι και 19 Απριλίου 2013 κατά τη  διάρκεια των μαθημάτων και όχι ως κατ’ οίκον εργασία
  •  "κατά τη διάρκεια των μαθημάτων και όχι ως κατ' οίκον εργασία". Για να μην μπορεί ο γονιός να επηρεάσει με οποιονδήποτε τρόπο το παιδί.
"Ως εκ τούτου κρίνεται σημαντικό να διατεθεί μία τουλάχιστον διδακτική ώρα για τη συμμετοχή των μαθητών στο Διαγωνισμό."
  • Έτσι, το διευκρινίζουμε, "μία τουλάχιστον διδακτική ώρα". Βέβαια, αν ο δάσκαλος έχει ιδιαίτερες αντιρατσιστικές ευαισθησίες ας αφιερώσει όσες θέλει, μέχρι να πειστεί ότι η πλύση εγκεφάλου και τα αισθήματα ενοχής στους Έλληνες εμπεδώθηκαν καλά.
"Πριν από το διαγωνισμό θα προηγηθεί ενημέρωση των μαθητών από το Διευθυντή και τους Εκπαιδευτικούς των τμημάτων για το θέμα των προσφύγων"
  • Έτσι πριν υποχρεωθεί ο μαθητής "να γράψει" και να "ζωγραφίσει" πρέπει να προηγηθεί "ενημέρωση από το Διευθυντή και τους εκπαιδευτικούς" (οργανωμένη η πλύση εγκεφάλου, δεν θα μας ξεφεύγει με τίποτε!)
Ε λοιπόν κάνουμε κ εμείς μια πρόταση:

Οι μαθητές να γράψουν για την πραγματική ρατσιστική βία:

Εδώ και 20 χρόνια δεν μπορούμε να κυκλοφορήσουμε με ασφάλεια στο δρόμο.  
 
Οι πραγματικοί Ρατσιστές (Αλβανοί, Γεωργιανοί, βούλγαροι κλπ) συγκροτούν ρατσιστικές συμμορίες  και ληστεύουν.

Μας επιτίθενται στο δρόμο, στο λεοφορείο και κλέβουν τα πορτοφόλια, τα κινητά, τα λιγοστά πλέον χρήματα μας. Έχουν ρημάξει κυριολεκτικά τα πάντα. Μέχρι τα σίδερα από τις σιδηροτροχιές και τα καλώδια και τους μετασχηματιστές της ΔΕΗ κλέβουν.

Εισβάλουν μέσα στα σπίτια γερόντων, τους βουλώνουν το στόμα με πετσέτες και φεϊζόλ και τους αφήνουν ετοιμοθάνατους να πεθάνουν από ασφυξία.
Σε άλλες περιπτώσεις τους ξυλοκοπούν ασύστολα μέχρι να τους αποκαλύψουν που έχουν κρυμμένα τα χρήματα ή βιάζουν ακόμη και ηλικιωμένες γυναίκες.

Τα πεζοδρόμια είναι γεμάτα από λαθρομετανάστες που διακινούν παράνομα εμπορεύματα, χωρίς καμία άδεια, χωρίς να αποδίδουν το ΦΠΑ και χωρία να κόβουν αποδείξεις για την εφορία, καλείς τη Δημοτική Αστυνομία και δεν επεμβαίνει κανείς.
Ο Έλληνας καταστηματάρχης υποχρεώνεται να πληρώνεις ενοίκιο, ΤΕΒΕ, φόρο, δημοτικά τέλη, λογαριασμούς, αδυνατεί να αντεπεξέλθει και κλείνει το μαγαζί του.

Στα νοσοκομεία, για να εξεταστούν στα τακτικά ιατρεία οι Έλληνες πολίτες πρέπει να πληρώσουν παράβολο (5-10 ευρώ). Στα ίδια νοσοκομεία, οι λαθρομετανάστες εξετάζονται ΔΩΡΕΑΝ. Υπάρχουν δεκάδες ιατρεία ΜΚΟ που δίνουν φάρμακα και εξετάζουν δωρεάν μόνον αλλοδαπούς.

Αυτή είναι η πραγματικότητα.
Γράψτε λοιπόν μικροί μαθητές και ζωγραφίστε αφού έτσι σας υποχρεώνουν.
Γράψτε και ζωγραφίστε αν θέλετε, την αλήθεια.
Να σταματήσει επιτέλους η ρατσιστική βία και η αδικία σε βάρος των Ελλήνων.

Να μπορούμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια στους δρόμους.
Να πεθαίνουν οι γέροντες μας από τα γηρατειά και όχι από βίαιες εγκληματικές ενέργειες.
Να μπορεί να ζει ο κάθε νόμιμος μετανάστης και πρόσφυγας στην χώρα μας με ασφάλεια αλλά να μπορούμε να ζήσουμε και εμείς. Δικαιώματα που προστατεύονται από το Σύνταγμα της Ελλάδος (άρθρο 5, παρ.1 και 2).
Φτάνουν πια, τα αισθήματα ενοχής που μας καλλιέργησαν. Έχουμε και εμείς δικαιώματα σε αυτή τη χώρα. 
 
ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ  
ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ 
 



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.