21 Απριλίου 2017

Η ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟ-ΡΩΜΗΟΣΥΝΗΣ

Η ΝΕΑ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟ-ΡΩΜΑΝΙΑΣ(-ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ)  

Η Ανατολική Ρωμαίϊκη Αυτοκρατορία των Ορθοδόξων Χριστιανών καθιερώθηκε από τους Φράγκους να ονομάζεται επίτηδες Βυζαντινή αυτοκρατορία ή Βυζάντιο και όχι Ρωμανία ή αυτοκρατορία της Ρωμανίας. Ο όρος-εργαλείο ή νεολογισμός «Βυζάντιο» επινοήθηκε το 1562 μ.Χ., στο Corpus Byzantinae Historiae, από τον Φράγκο Ιερώνυμο Γουλφ (1516-1580), ιστορικό, βιβλιοθηκάριο και γραμματέα στον οίκο των τότε ισχυρών τραπεζιτών Fugger. Το εκ προμελέτης, ευρηματικό, δυσώδες και νοηματοδοτούμενο γλωσσικό κόλπο, με τη δοθείσα τότε παρένθετη ονοματοδοσία, Βυζάντιο, έλαβε χώρα γιατί οι Φράγκοι μονίμως είχαν ένα μακροχρόνιο, υποχθόνιο και απόλυτα συγκεκριμένο στρατηγικό στόχο. Σύνθετο στόχο που περιείχε πέντε κεντρικά στοιχεία.

Τα κεντρικά στοιχεία αυτού του πενταπλού Φράγκικου στόχου ήταν τα ακόλουθα: α) Η υποτίμηση των Γραικών-Ελληνο-Ρωμηών, που «υφάρπαξαν» την παλαιά Ρώμη και ίδρυσαν αντ’ αυτής μια νέα Ρώμη, Ελληνο-Ορθοδοξο-κεντρική. β) Η διάλυση και η αποσύνδεση της Ορθόδοξης Εκκλησίας από τις ιστορικές ρίζες των Ρωμηών, γ) Η μετέπειτα ιστορική σύγχυση και η, εξ αυτής, εν γένει, απώλεια των γενεαλογικών μας ιχνών, καθώς και της αδιάλειπτης ιστορικής μας παράδοσης, δ) Η τεχνητή δημιουργία, δια των όπλων, της νέας τότε «Αγίας Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας της Γερμανίας»: εξ’ ου και επισήμως ονόμασαν τότε τον Τευτονο-Φράγκο ηγεμόνα της Γερμανίας «βασιλέα των Ρωμαίων». 

Και, τέλος, ε) Η ικανοποίηση της αξίωσης του Πάπα να του αναγνωρισθεί, στη συνέχεια, η απόλυτη εξουσία τόσο στη Δυτική Εκκλησία όσο και γενικότερα στη Χριστιανοσύνη, άρα και στην Ορθόδοξη Ανατολή. Δηλαδή, να σιγουρευθεί η εξουσία και η επικυριαρχία του Πάπα και στην Ελληνο-Ρωμαίϊκη Εθναρχία. Αυτό ερμηνεύει επίσης και το γεγονός ότι ο αιρετικός παπισμός γρήγορα, κατάλληλα και με ιδιαίτερη χαρμοσύνη «μετέφερε τη ρωμαϊκή αυτοκρατορική εξουσία από τους Έλληνες στους Γερμανούς, στο όνομα της Μεγαλειότητός του, του Καρόλου (του Μέγα)» (Epistola 86, of year 865, PL 119, 926). 

Δυστυχώς, οι Δυτικοί/Φράγκοι τα κατάφεραν: τόσο ώστε να εξελιχθεί το μετέπειτα ιστορικό οδοιπορικό μας όσο και να δρομολογηθεί επίσης και ο γενικότερος διεθνής προσανατολισμός μας, όπως αυτά εβόλευαν στα δόλια και μακροχρόνια αντι-Ρωμαίϊκα σχέδιά τους. Κάνοντας ευρεία, στοχευμένη και ασταμάτητη χρήση του υποτιμητικού γι’ αυτούς όρου «Βυζάντιο» (εξ ου και η ηχο-παραγόμενη λέξη «βυζαντινισμοί»), οι αθεόφοβοι Φράγκοι κατάφεραν και άλλαξαν σταδιακά τόσο τον εσωτερικό καμβά όσο και τον πνευματικό ρου της ίδιας της Ρωμηοσύνης και του Ρωμαίϊκου. 

Με αυτό το λεκτικό κόλπο ή τρυκ ή, δηλαδή, της επίμονης και συνεχούς χρήσης του ευρηματικού, νοηματοδοτούμενου, φορτισμένου και παρένθετου όρου Βυζάντιο, αντί των πραγματικού και ορθού όρου Ρωμανία, οι άθεοι Δυτικοί κατάφεραν να πραγματοποιήσουν και το εξής σπουδαίο και ανιστόρητο: να επιτύχουν τη σχεδόν οριστική εξάλειψη από την παγκόσμια ιστορική μνήμη τόσο της σημαντικής και ακμάζουσας τότε Ελληνορθοδοξίας όσο παρομοίως και της πραγματικής ταυτότητας των Ελληνο-Ρωμηών. 

Το γράφουμε, το τονίζουμε ρητώς, κατηγορηματικώς, προς όλους, προς κάθε δυνατή κατεύθυνση και προς τον κάθε δυνητικά ενδιαφερόμενο: κράτος επισήμως Βυζαντινόν δεν υπήρξε ποτέ. Ποτέ. Ο όρος-λέξη «Βυζαντινόν», ως κάποια κρατική οντότητα ή ενότητα είναι ιστορικά ανύπαρκτος. Είναι, αντιθέτως, όπως ήδη το γράψαμε ανωτέρω, ένας λανθάνων, δόλιος, παρένθετος, φραγκικά επινοημένος, πολιτικώς φορτισμένος και αρνητικά νοηματοδοτημένος όρος: για να κολοβώσουν την Ελληνορθόδοξη Ρωμηοσύνη.
Για να σβήσουν τους Ελληνο-Ρωμηούς. Για να πλήξουν κατ’ επέκταση ανεπανόρθωτα και την Ελληνο-Ορθοδοξία, που τόσο πολύ μισούσαν και συνεχίζουν να μισούν. 

Ωστόσο, εδώ υπάρχει μια πολύ μεγάλη και ζώσα πραγματικότητα: Αυτή η Ρωμαίϊκη συνέχεια είναι βιωματικά αληθινή μέχρι και σήμερα. Είναι παρούσα. Είναι ζωντανή. Είναι η ίδια η ομιλούσα και αδιάκοπη Ρωμαίϊκη ιστορία μας που υπάρχει τόσο μέσα στις Ορθόδοξες ψυχές μας όσο ομοίως και στα Ρωμαίϊκα γονίδιά μας, μέσα στο Ρωμαίϊκο DNA μας. Είναι η Ρωμανική ιστορία και η παράδοση της Ανατολικής Ρωμαίϊκης Αυτοκρατορίας. Είναι η Μεσαιωνική Ρωμανία των λαμπρών πρόγονών μας. Είναι η Ρωμαίϊκη Ελληνο-Ορθοδοξία της Ρωμανίας. Αποτελεί μια ζώσα ιστορική πραγματικότητα που διαβιεί, αναπνέει, καταγράφεται και αποδίδεται από τις επόμενες 4 λέξεις: Νέα Ρώμη-Ρωμανία-Κωνσταντινούπολη. Λέξεις-έννοιες που προσδιορίζουν όλες μαζί, χωριστά και αμφιδρόμως, το ένδοξο Χριστοκεντρικό κράτος των Ρωμηών. 

Προς τούτο, 

Γραικοί-Έλληνες-Ρωμηοί 1ο: Η σκλαβωμένη και χειμαζόμενη πατρίδα μας χρειάζεται τώρα, αυτή τη στιγμή, μια άδολη, εθνική και πατριωτική κίνηση που από μόνη της θα θεριεύει καθημερινά από κάτω προς τα πάνω. Κίνηση δυναμική, κίνηση εθνικής παλιγγενεσίας, κίνηση ιεραποστολική για την εθνική μας νεκρα-ανάσταση. Μια γνήσια Ελληνο-ορθόδοξη κίνηση των απλών και καθημερινών Ρωμηών για τον επανα-ευαγγελισμό και τον εξ αυτού εθνικό προβιβασμό των τελούντων εν μερική αγνοία και εν μερική υπνώσει Νεοελλήνων-Ρωμηών. Ούτως ώστε τόσο οι παλαιοί γνώστες όσο και οι λανθάνοντες νέοι Ελληνο-Ρωμηοί να ξεκινήσουμε, τώρα πια όλοι μαζί, Γραικο-Ελληνο-Ρωμαίϊκα, να φτάσουμε και πάλι εκεί όπου ιστορικά μας ανύψωσαν και μας κρατούσαν για χιλιετίες οι δοξασμένοι και λαμπροί πρόγονοί μας. 

Γραικοί-Έλληνες-Ρωμηοί 2ο: Πρέπει να ξεφύγουμε επιτέλους, μια για πάντα, από αυτή την ανεπίτρεπτη, θανατηφόρα και εθνική συλλογική μας μερική άγνοια, με το να μάθουμε όλοι μας τουλάχιστον δύο πράγματα. Πρώτον, πρέπει να μάθουμε, οριστικά πια και αμετάκλητα, ότι οι ένδοξοι πρόγονοί μας ήταν όλοι τους, μα όλοι! τους, διαχρονικά, Ελληνορθόδοξοι Ρωμηοί, με Ρωμαίϊκα ήθη, αρχές, αξίες και παραδόσεις. Και, δεύτερον, πρέπει επιπροσθέτως να μάθουμε, οριστικά πια και αμετάκλητα και αυτό, ότι η κλασική Αρχαία Ελλάδα των προπατόρων και παππούδων μας συνεχίζει αδιαλείπτως και αδιάσπαστα να ενδο-συνδέεται και να συν-ενώνεται, διαμέσου της Μεσαιωνικής Ρωμανίας-Βυζαντίου των προπατόρων και γονιών μας με τη σημερινή σύγχρονη Ελλάδα, των απογόνων και παιδιών τους: πάντοτε δε, ως μια Ρωμαίϊκη, ενιαία, πραγματική, συνεχής και αδιάσπαστη ενότητα και οντότητα. 

Γραικοί-Έλληνες-Ρωμηοί 3ο: Η Αγία περίληψη και ο κοσμικός επίλογος-διδαχή όλων όσων σας γράψαμε ή αναφέραμε ανωτέρω στο πόνημά μας, μας δίδεται δια της αγίας χειρός του εθνομάρτυρα Αγίου μας, του Κοσμά του Αιτωλού. Ως κλείσιμο και επισφράγισμα όλων των παραπάνω, σας παρουσιάζουμε αυτήν τη συγκεφαλαίωση, ως έχει, κατά λέξη, χωρίς κανένα δικό μας σχόλιο ή επεξήγηση: «Ἐγῶ ἀδελφοί μου ἐκπαιδεύτηκα εὶς τὴν σπουδὴν σαρᾶντα-πενῆντα χρόνους, ἐδιάβασα πολλὰ καὶ διάφορα βιβλία καὶ περὶ Ἐβραίων καὶ περὶ Ἑλλήνων καὶ περὶ ἄλλων ἀσεβῶν καὶ αἰρετικῶν, ἐρεύνησα τὰ βάθη τῆς σοφίας καὶ βρῆκα ὅτι οἱ ἄλλες πίστες εἶναι ψεύτικες, κάλπικες, μόνον ἡ ἱδική μας ἡ Χριστιανικὴ εἶναι ὀρθόδοξος, ἀληθινή καὶ ἁγία». 

ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ «ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ: ΙΣΤΟΡΙΚΟ-ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ-ΑΝΑΒΙΩΣΗ» 

Το βιβλίο διατίθεται στο: 
Βιβλιοπωλείο «Ορθόδοξος Τύπος» 
«Πανελληνίου Ορθοδόξου Ενώσεως» (Π.Ο.Ε.) 
Kάνιγγος 10, 1ος Όροφος, 106 77, Aθήναι 
Τηλέφωνο: +30.2103816206 Φάξ: +30.2108136981 
email: books@orthodoxostypos.gr  
Το βιβλίο διατίθεται στην Θεσσαλονίκη στο: 
KAT’ EIKONA – Αγίου Δημητρίου 96 
(Έναντι Ιερού Ναού Αγίου Δημητρίου) 
Τηλ: 2310 257609 
email: info@ixnk.gr 

Διεύθυνση ηλεκτρονικού καταστήματος: http://www.ixnk.gr/ και http://www.eikonia.gr/
το είδαμε ΕΔΩ



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.