14 Φεβρουαρίου 2017

Τα πράγματα όμως είναι εντελώς διαφορετικά... (Που το πάνε με την κατάργηση μετρητών;)

Ο λόγος που θέλουν να καταργήσουν τα μετρητά δεν είναι οικονομικός αλλά κοινωνικός. Η επικείμενη εφαρμογή του, η οποία θα γίνει με παράλληλη ισχύ και εφαρμογή και άλλων ΜΗ ΑΦΟΡΟΥΝΤΩΝ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΝΟΜΩΝ, θα συνταράξει τους Έλληνες. 

Σκοπίμως αυτό το θέμα αναλύεται μόνο στα πεδία τα οποία προβάλλονται, π.χ. η πάταξη φοροδιαφυγής και η διευκόλυνση των συναλλαγών. Τα πράγματα όμως είναι εντελώς διαφορετικά. Η δικαιολογία ότι η κατάργηση των μετρητών θα ωφελήσει την οικονομία είναι πρόφαση. Ο πραγματικός λόγος είναι, για να καταστραφεί ακόμη περισσότερο η ελληνική κοινωνία. 

Κατ αρχή, δεν υπάρχει ελπίδα να επιτευχθεί ανάπτυξη όταν διώκεται η παραγωγή και η κυκλοφορία του χρήματος. Αυτό το καταλαβαίνουν όλοι, ακόμη και αυτοί που δεν μπορούν να το εξηγήσουν. Είναι παγίδα να συζητούνται μόνο τα κάποια ωφελήματα από την χρήση των καρτών στην κυκλοφορία του άυλου χρήματος. Περί αυτού πρόκειται. Το χρήμα γίνεται πλέον άυλο (όχι πλαστικό), αριθμοί σε υπολογιστές, χωρίς την παράλληλη ύπαρξή του σε χαρτί. Τίποτε περισσότερο. Η μεγάλη διαφορά είναι στο ότι το «πορτοφόλι» των ανθρώπων αποκτά συνιδιοκτήτες, και ως συνιδιοκτήτες θα μπορούν να το διαχειριστούν και αυτοί. Συνιδιοκτήτες θα είναι όλοι αυτοί που αγωνίζονται για το καλό μας και για μια σύγχρονη Ελλάδα. Μια Ελλάδα της νέας εποχής, όπως λένε. Είναι όλοι αυτοί που θα βρουν την ευκαιρία για να το χρησιμοποιούν όχι κατ’ ανάγκη μόνο για οικονομικές υποθέσεις!

Θα περιγράψω πολύ απλά και σύντομα μόνο τρείς (3) κρισίμους παράγοντες που θα συντελέσουν στην καταστροφή της κοινωνίας και από ‘κει και πέρα μπορείτε να εμβαθύνετε περισσότερο στη ερχόμενη κατάσταση που θα δημιουργηθεί. 

Πως θα λειτουργούν όλοι αυτοί που εμπλέκονται στα ναρκωτικά, όπλα και πορνεία; Γι’ αυτό το θέμα δεν αναφέρει κανείς το παραμικρό. Υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες στην Ελλάδα που εμπλέκονται σ’ αυτούς τους τομείς. Πως θα προμηθευτούν οι χρήστες ναρκωτικών την δόση τους; Μεγαλέμποροι, έμποροι, «βαποράκια» ναρκωτικών, πως θα επιβιώνουν; Θα παίρνουν επίδομα ανεργίας; Οι προμηθευτές και διακινητές όπλων και πυρομαχικών θα μείνουν άνεργοι επίσης; Πόρνες, κρυφές και φανερές, και ομοφυλόφιλοι επιβιώνουν με την χρήση μετρητών. Με την κατάργηση των μετρητών τι θα κάνουν; Θα πάρουν POS αλλά τους απαγορευθεί η κοινοποίηση των προσωπικών δεδομένων των πελατών; Οι ενασχολούμενοι με τους τρεις (3) περί ο λόγος τομείς, είναι ήδη σε καθεστώς παρανομίας, και όσοι δεν είναι ήδη παράνομοι και ακροβατούν μεταξύ νομιμότητος και παρανομίας που σημαίνει ότι πολύ εύκολα λόγω της νέας κατάστασης θα εκπέσουν στην παρανομία. 

Επομένως η κοινωνία θα πρέπει να είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει νέα έξαρση βίας και ανασφάλειας διότι θα αυξηθούν οι κλοπές πολυτίμων ειδών που θα χρησιμοποιούνται αντί μετρητών. Τους ιδιοκτήτες των πολυτίμων ειδών θα τους βρίσκουν από «χάκερς του περιουσιολογίου» και τους ρουφιάνους που μισούν τον διπλανό τους.

Νέες μορφές εγκληματικότητος, παρανομίας, τρομοκρατίας, φόβου και ανασφάλειας θα προκύψουν. Αλλά και κάτι ακόμα. Σε τέτοιες περιπτώσεις προκύπτει έκλυση των ηθών με αύξηση των σεξουαλικών νοσημάτων, όπως γινόταν στις πρώην κομμουνιστικές χώρες. Επιπλέον, εάν δεν καταργηθούν παράλληλα και τα μετρητά άλλων χωρών (όχι μόνο στην Ελλάδα ή Ευρώπη), μην παραξενευτούμε που το Δολάριο θα αντικαταστήσει το Ευρώ.
Πόσοι έχουν αντιληφθεί το πόσο πολύ καταστρέφει ΜΟΝΟ ο ΦΠΑ την οικονομία, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη άλλοι παράγοντες; 

Θα το δούμε μ’ ένα απλοϊκό παράδειγμα ώστε να γίνει ευκολότερα κατανοητό. Έστω ότι σ’ ένα χωριό κάποιος έχει δέκα (10) ευρώ και τα διαθέτει στην τοπική μικρή αγορά για αγορές. Αν το 10ευρω «αλλάξει χέρια», γίνουν δηλαδή συναλλαγές,  π.χ. 8 φορές, αλλά χωρίς αποδείξεις όπως ενδεχομένως συμβαίνει για μικροσυναλλαγές στα ολιγοπληθυσμιακά μέρη, θα υπάρξει συνολικός «τζίρος» στην τοπική αγορά 80 ευρώ (8Χ10) και το 10ευρω θα βρίσκεται στα χέρια κάποιου χωρικού ο οποίος θα μπορεί να το ξαναθέσει σε κίνηση στην αγορά. Οι πολίτες, στο σύνολό τους, θα απολαύσουν αγαθά αξίας 80 ευρώ. Εφόσον για το 10ευρο αυτό δεν κόβονται αποδείξεις, δεν θα αποδίδεται και ο ΦΠΑ, άρα θα μπορεί αυτό να κινείται συνεχώς εξυπηρετώντας έτσι ανθρώπους και οικονομία. Ελπίζω να έγινε κατανοητό γιατί τόσο πολύ θέλουν να δηλώσουμε μέχρι και τελευταίο ευρώ μας. 

Αν τώρα το άυλο πλέον 10ευρω «αλλάξει χέρια» 8 φορές, όπως προηγουμένως αλλά με κάρτες, θα υπάρξουν οδυνηρές συνέπειες. Από την πρώτη συναλλαγή θα αφαιρείται αυτόματα 24% ΦΠΑ. Άμεσα το κράτος, με εντολή των δανειστών που θέλουν το καλό μας, θα περιορίζει τοιουτοτρόπως την κυκλοφορία του χρήματος. Με την πρώτη συναλλαγή, στον λογαριασμό αυτού που θα εισπράξει το 10ευρο, μέσω κάρτας, δεν θα μπουν 10 ευρώ αλλά 8 (8,06 για την ακρίβεια). Την διαφορά θα την εισπράξει το κράτος ως ΦΠΑ.

Συνεχίζοντας με αυτόν τον τρόπο τις συναλλαγές, στην όγδοη συναλλαγή το ποσό που θα απομείνει στον εισπράξαντα, αφού σε κάθε ενδιάμεση συναλλαγή θα αφαιρείται το 24%, θα είναι 1,79 ευρώ!! Αυτό το ποσό θα μείνει στο τέλος στον λογαριασμό των χωρικών! Με 8 ηλεκτρονικές δοσοληψίες θα χαθεί το 82% του κυκλοφορούντος χρήματος, με σκοπό πάντα την ανάπτυξη! Ο συνολικός πραγματοποιηθείς πραγματικός «τζίρος» θα είναι 34,21 ευρώ, που σημαίνει ότι οι χωρικοί θα απολαύσουν αγαθά συνολικής αξίας 34,21 ευρώ και όχι 80 όπως στην προηγούμενη περίπτωση. Αυτό θα επιφέρει διόγκωση της φτώχειας και περαιτέρω εξαθλίωση κυρίως των φτωχών, διότι αυτοί χρησιμοποιούν μετρητά για τις μικροσυναλλαγές. Παράλληλα θα έχουμε σταδιακή αλλά επιταχυνόμενη ερημοποίηση της ελληνικής υπαίθρου. Στο παραπάνω παράδειγμα δεν έχουν υπολογισθεί, φόροι, εισφορές, πάγια έξοδα, αναπλήρωση εμπορευμάτων κλπ, πράγμα που σημαίνει ότι η κατάσταση θα γίνεται φρικώδης. 

Ως τρίτο και τελευταίο παράδειγμα θα αναφέρω ένα σύνολο καταστάσεων που μπορεί να φαίνονται ήσσονος σημασίας, που όμως δεν είναι, και μπορούν να επηρεάσουν τραγικά την ελληνική κοινωνία και τις συμπεριφορές όλων μας. 

Πως θα αγοράσει κάποιος σπόρους για τον κήπο του όταν δεν είναι ο ίδιος παραγωγός; Θα οδηγηθεί στην κατάργηση ο ελληνικός κήπος που επί αιώνες υπήρχε στην ελληνική επαρχία; Πως θ’ αγοράζουν διάφορα είδη τα παιδιά, π.χ. από το κυλικείο του σχολείου ή από το περίπτερο; Θα έχουν κάρτες τα παιδιά; Αλλά τι πιο εύκολο να κλέψει ένας κακοποιός την κάρτα του παιδιού και να το αναγκάσει να του πει και το PIN. Πως θα δίνουν χαρτζιλίκι οι παππούδες στα εγγόνια τους; Τι θα δίνουν στα παιδιά όταν λένε τα κάλαντα; θα έχουν τα παιδάκια POS για τα κάλαντα; Θα θεωρείται εισόδημα το χορηγηθέν χαρτζιλίκι από τους συγγενείς ή τους παππούδες στα παιδιά και θα φορολογείται αφού θέλουν οι δανειστές να επιβάλλεται φόρος από το πρώτο ευρώ; Πως θα αλληλοβοηθούνται τα μέλη της ίδιας οικογένειας ή μεταξύ τους οι συγγενείς; Πως θα διεξάγονται έρανοι για να βοηθηθούν ασθενείς συμπολίτες μας που χρήζουν εκτάκτου βοηθήματος στην περίπτωση που έχουν χρέος; Πως θα εξυπηρετούνται διάφοροι γνωστοί μεταξύ τους με μικροδάνεια; Π.χ. Δώσ’ μου 50 ευρώ μέχρι να πληρωθώ την επόμενη εβδομάδα. Τι θα δίνουμε στους επαίτες και πως θα προσαρμόσουν τις ζωές τους τόσοι άνθρωποι; Πως θα αποκτούν εισόδημα οι πλανόδιοι και ειδικά κάποιοι αθίγγανοι που ασκούν ευκαιριακά επαγγέλματα; 

Πολύ μεγάλο πρόβλημα θα προκύψει στις εκκλησίες. Οι εκκλησίες θα υποχρεωθούν να έχουν POS γιατί μόνο έτσι θα μπορεί κάποιος ν’ ανάψει το κερί του. Βαφτίσεις, γάμοι, κηδείες κλπ θα πρέπει να πληρώνονται με κάρτες που σημαίνει ότι τα έσοδα των εκκλησιών θα πέσουν δραματικά λόγω της ανυπαρξίας μετρητών αλλά κυρίως λόγω του φόβου. Θα φοβάται κάποιος να χρησιμοποιεί την κάρτα του στην εκκλησία γιατί αυτόματα θα στοχοποιείται σε μια περίοδο που ο διωγμός των χριστιανών εντείνεται. Αλλά κι αυτό, το να πηγαίνει κάποιος στην εκκλησία χωρίς να κάνει χρήση της κάρτας του, θα συμβαίνει μέχρι να τοποθετηθούν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ κάμερες στις εκκλησίες, γιατί θα το κάνουν κι αυτό. Καλό θα ήταν οι Ναοί οι οποίοι έχουν χρέη να φροντίσουν να τα εξοφλήσουν πριν την κατάργηση των μετρητών διότι θα είναι πολύ δύσκολο να τα καταφέρουν αργότερα και τότε θ’ αρχίσουν οι πλειστηριασμοί των εικόνων και των ιερών σκευών ή ακόμη και ολοκλήρου του Ναού. 

Τελευταίο και σημαντικό. Δεν θα μπορεί ο κάτοχος της κάρτας να ιεραρχήσει τις ανάγκες του. Τώρα μπορεί π.χ. να μην πληρώσει το νερό ή το ηλεκτρικό για να εξασφαλίσει το φαγητό των παιδιών του. Τότε δεν θα μπορεί να κάνει κάτι αντίστοιχο διότι θα παίρνουν τα χρήματα από τον λογαριασμό του αυτόματα πρώτα αυτοί που μοιραία θα πρέπει να πληρωθούν, σύμφωνα πάντα με την νομοθεσία. Δηλαδή, οι συνιδιοκτήτες του πορτοφολιού που αναφέρθηκε παραπάνω, θα παίρνουν πρώτοι αυτά που τους οφείλονται, και ότι περισσεύει θα παραμένουν στον δικαιούχο, εφ’ όσον είναι «καλός» πολίτης. 

Σκεφθείτε όλα τα παραπάνω που είναι λίγα, προσθέστε και τις γνώσεις σας, και θα καταλάβετε γιατί η κατάργηση των μετρητών θα είναι κοινωνική καταστροφή και όχι ανάπτυξη της οικονομίας.

πηγή



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.