13 Ιανουαρίου 2017

Είμαι ο "προοδευτικός"....

Εγώ ψήφισα ΝΑΙ στο δημοψήφισμα στην Ελλάδα για το μνημόνιο γιατί είμαι υπέρ της Ε.Ε. του Ευρώ και κατά της δραχμής...
Εγώ ψήφισα ΟΧΙ στην Μ. Βρετανία για το BREXIT γιατί θέλω να μείνουμε στην Ευρώπη...
Εγώ ψήφισα την αγαπητή μου Χίλαρυ στις Αμερικανικές εκλογές γιατί την υποστηρίξαμε όλοι οι LGBT και κλάψαμε πικρά που δεν βγήκε...

Εγώ χειροκρότησα την ψήφιση του Συμφώνου Συμβίωσης από την Ελληνική Βουλή...
Εγώ έδωσα συγχαρητήρια στον Βέλιο που έκανε ευθανασία για το θάρρος του....

Εγώ βλέπω όλες τις εκπομπές της Τατιάνας που βοηθάει την νεολαία να γίνει προοδευτική...
Εγώ στην τηλεόραση τα βλέπω όλα τα τάλεντ σόου... που προωθούν την νεολαία μας.
Βλέπω το VICE, τα πρωινάδικα, τον Σεργουλόπουλο, την Αννίτα, τον Φουρθιώτη και με νευριάζει η κρατική τηλεόραση που βάζει ακόμα τις Κυριακές την Λειτουργία των Χριστιανών....
Σε κάτι ανηψάκια που έχω τους λέω πάντα να βλέπουν τα μοντέρνα κινούμενα σχέδια και ειδικά τον Μπομπ Σφουγγαράκη....

Εγώ στο Ιντερνετ διαβάζω το Indymedia, την Athens Voice, το LIFO κλπ....
Εγώ ψηφίζω ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΠΟΤΑΜΙ, Λεβέντη και γενικά όλα τα κόμματα του Συνταγματικού Τόξου... διαλέγω ένα ψηφοδέλτιο στην τύχη από αυτά και το πετάω στην κάλπη... Ετσι κι αλλοιώς όλα τα ίδια είναι ... δικά μας.

Εγώ υποστηρίζω το δικαίωμα των γυναικών στην έκτρωση...
Εγώ υποστηρίζω όλες τις διαφορετικότητες....
Εγώ είμαι υπέρ της καύσης των νεκρών...
Εγώ υποστηρίζω τις γυμνόστηθες FEMEN που διαμαρτύρονται στον Πούτιν που δεν αφήνει να μάθουν τα ρωσάκια στα σχολεία, για τους ομοφυλόφιλους...
Εγώ έδωσα συγχαρητήρια στην Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή που έδωσε το δικαίωμα να αγωνίζονται οι τρανσέξουαλ αθλητές και επίσης να επιτρέψει να αγωνιστεί η εθνική ομάδα προσφύγων...
Εγώ ψήφισα την Κοντσίτα στην Eurovision που κάθε χρόνο την βλέπω με χαρά...

Εγώ θέλω ανοικτά σύνορα στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο...
Εγω παρελαύνω γεμάτος περηφάνεια με τους γκέι στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη στα Gay Pride...
Εγώ ψηφίζω Μπουτάρη στην Θεσσαλονίκη και Καμίνη στην Αθήνα...
Εγώ ανήκω στις ΜΚΟ που πληρώνει ο αγαπημένος μας μεγάλος ευεργέτης κ. Σόρος για να βοηθάμε τους πρόσφυγες...

Εγώ μισώ τους ρατσιστές και τους φασίστες...
Εγώ μισώ τους Χριστιανούς, αλλά αγαπώ τους άθεους, τους μουσουλμάνους, τους βουδιστές που είναι καταπιεσμένοι κλπ...
Εγώ μισώ τους λευκούς που καταπιέζουν τους λαούς, αλλά αγαπώ τους μαύρους, τους κίτρινους, τους κόκκινους και στεναχωριέμαι που δεν με έκανε η φύση (γιατί θεός δεν υπάρχει) μαύρο....
Εγώ θέλω πολυπολιτισμικότητα στην κοινωνία, στα σχολεία και παντού...
Εγώ θέλω να διδάσκονται τα παιδιά στα σχολεία για το bullying, για τον σεξισμό, την σεξουαλική διαφορετικότητα, τον πολυπολιτισμό κλπ....

Εγώ θέλω να κυκλοφορούν ελεύθερα τα ναρκωτικά για να είναι και πιο φτηνά βρε αδερφέ.....
Εγώ θέλω να έχουν κόμμα οι παιδεραστές στην Ολλανδία και να αποκτήσουν δικαιώματα οι κτηνοβάτες, οι σαδομαζοχιστές και κάθε λογής διαφορετικός...
Εγώ θέλω να άρχιζει η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα παιδιά από τους παιδικούς σταθμούς...
Εγώ θέλω να ρωτάνε όλα τα παιδιά "τι φύλο θέλεις να είσαι" και να μην τα καταπιέζουν... Τα κοριτσάκια να παίζουν με στρατιωτάκια και τα αγοράκια με κούκλες...
Εγώ θέλω οι άνδρες να μοιάζουν με γυναίκες και οι γυναίκες με άνδρες, για να επέλθει επιτέλους η ισότητα...
Εγώ θέλω να επιδοτούνται από το κράτος οι εγχειρήσεις αλλαγής φύλου...
Εγώ θέλω να μην λέγονται οι γονείς πατέρας και μητέρα, αλλά γονέας 1 και γονέας 2....
Εγώ θέλω να παντρεύονται και να υιοθετούν παιδιά οι ομοφυλόφιλοι...

Εγώ θέλω να επικρατήσει παντού η παγκοσμιοποίηση και να γίνουμε όλοι μαζί μια ωραία οικογένεια... Να καταργηθούν τα έθνη και τα κράτη...
Εγώ θέλω να αλλάξουν όλα τα βιβλία ιστορίας παγκοσμίως και να διαγραφούν από μέσα όλα όσα ενοχλούν τον ένα ή τον άλλο λαό....
Εγώ θέλω να καταργηθεί το χρήμα και να έχουμε όλοι μας πλαστικές καρτούλες... κι αργότερα τσιπάκια στα χέρια και ότι άλλο θέλει η τεχνολογία που πάντα είναι για το καλό μας...
Εγώ θέλω πολιτικούς γάμους, πολιτικές κηδείες, αλλά όποτε γουστάρω παρόλο που είμαι άθεος, θέλω να μπαίνω στην Εκκλησία να κοινωνάω, γιατί έτσι ΓΟΥΣΤΑΡΩ και δεν θέλω να με καταπιέζουν οι φασίστες...
Εγώ θέλω να καταργηθούν τα θρησκευτικά στα σχολεία...
Εγώ είμαι υπέρ της λεγόμενης Πανθρησκείας γιατί έτσι θα είμαστε όλοι οι άνθρωποι αδερφωμένοι... 

Εγώ θέλω να γεμίσει όλη η Ελλάδα Hot Spots με πρόσφυγες και αργότερα να τους βάλουμε στα σπίτια μας να μένουν...
Εγώ είμαι υπέρ της απόδοσης ιθαγένειας στους αλλοδαπούς και χειροκρότησα την κυβέρνηση που ψήφισε τον νόμο.
Εγώ είμαι υπέρ του ισλαμικού τεμένους στον Βοτανικό και χαίρομαι που άρχισε να χτίζεται...

Εγώ θέλω να γίνει ένα ενιαίο κράτος η Ευρωπ. Ενωση...
Εγώ πιστεύω στην κλιματική αλλαγή και στην υπερθέρμανση του πλανήτη...
Εγώ γιορτάζω όλες τις παγκόσμιες μέρες του ΟΗΕ...
Εγώ δεν γιορτάζω ποτέ την ονομαστική μου εορτή γιατί δεν πιστεύω στους Αγίους και γιατί δεν γιορτάζεται πουθενά στην δύση... Γιορτάζω πάντα όμως τα γενέθλιά μου...
Εγώ κάνω όλα τα εμβόλια που μου προτείνει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας...
Εγώ είμαι εθελοντής στην UNICEF, στην UNESCO και βοηθάω τους συνανθρώπους μου...

Εγώ είμαι υπέρ της αυτοδιάθεσης των λαών γι αυτό θεωρώ τους Σκοπιανούς Μακεδόνες...
Εγώ βλέπω ότι η Τουρκία έχει δίκιο να ζητάει τα μισά νησιά του Αιγαίου.... γιατί έχει πολύ λίγα και είναι ολόκληρη χώρα βρε αδερφέ...
Εγώ θέλω να έρθουν κι άλλοι Αλβανοί στην Ελλάδα και πολλά εκατομμύρια πρόσφυγες  σε Ελλάδα και Ευρώπη να δούμε καμιά άσπρη μέρα...

Εγώ θέλω να γιορτάζουμε και στην Ελλάδα το Halloween, Την Ημέρα των Ευχαριστιών, και να ντυνόμαστε όλοι Santa Claus τα Χριστούγεννα...
Εγώ θέλω να κάνουν κουμάντο σε όλες τις χώρες οι Σιωνιστές, οι μυστικές λέσχες και οι στοές, η Μπίλντεμπεργκ και γενικά ότι έχει σχέση με αυτά τα πολύ χρήσιμα σωματεία... όπως οι Ρόταρυ, οι Λάιονς κλπ...
Εγώ θαυμάζω τον Κίσσινγκερ, τον Ρότσιλντ και όλους αυτούς τους μεγάλους ανθρώπους που προσπαθούν για έναν καλύτερο κόσμο...

Εγώ είμαι υπέρ της δωρεάς οργάνων και μάλιστα μόλις κάποιος πέφτει σε κώμα, να τον τελειώνουν μια ώρα αρχίτερα οι καλοί μας οι γιατροί, γιατί κάποιοι συνάνθρωποί μας περιμένουν με αγωνία το μόσχευμα...
Εγώ αγαπάω την επιστήμη και την εμπιστεύομαι απόλυτα, και όταν οι καλοί μας οι γιατροί λένε ότι αυτός είναι κλινικά ή εγκεφαλικά νεκρός τους πιστεύω πάντα... Τι; ψεύτες είναι;

Εγώ είμαι άθεος...
Εγώ είμαι ελεύθερος...
Εγώ είμαι προοδευτικός...
Εγώ είμαι φάν της Νέας Τάξης Πραγμάτων κι ας λένε όλοι αυτοί οι οπισθοδρομικοί και συντηρητικοί, μεσαιωνικοί φασίστες και ρατσιστές τα αντίθετα...
Είναι απλά συνομωσιολόγοι...



Share

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πιστεύω ότι στην πείνα που θα έρθει, θα είναι μόνο και μόνο για να ξεχωρίσει η ήρα απο το σιτάρι. Μπορεί μέσα στην ήρα να είμαι και εγώ, αλλά αυτός ο τόπος πρέπει να καθαρίσει απο τα σκ@τά.

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.