9 Σεπτεμβρίου 2016

TΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ. ΣΒΗΝΕΙ ΕΝΑ ΚΥΤΤΑΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΙΑ.

Γράφει ο Μανουήλ Αγγελος Γιαννόπουλος

Υπαρχει οριο; Φυσικα και όχι. 
Αυτο συμβαινει όταν επικρατει ανομια, και αταξια.
Την ωρα που καποιοι κλέβουνε ατιμωρητοι δισεκατομμύρια, την ωρα που για τους ξενους δινονται απίστευτα χρηματα, ενώ την ιδια στιγμη συμβουλος σε υπουργειο αμείβεται με 1,3 εκατομμύρια τον χρονο, στον νομο Ηλειας, στο Βαρθολομιο στο μουσικο σχολειο (Βαρθολομιου), κανουν μαθημα σε ακαταλληλα και επικινδυνα κοντέινερ. 


Από το 2008 βρισκόνται οι μαθητες του μουσικου σχολειου σε αυτά τα επικινδυνα κουτιά(κοντέινερ). Δυστυχως το νέο σχολικό έτος θα τους βρεί πάλι εκει σε αυτές της Αθλιες συνθηκες. Οι αίθουσες (κοντέινερ) συμφωνα με τον κατασκευαστη, είναι για λειτουργική χρήση πέντε ετών, δηλαδή υπήρχε εγγύηση μέχρι το 2013. Από τότε μέχρι σήμερα μπορεί να συμβεί οτιδήποτε σε βάρος της ασφάλειας των μαθητών και των εκπαιδευτικών, ενώ τίθεται σοβαρό θέμα υγείας, για ολους. 

Oι φθορες που έχουν υποστεί οι αίθουσες του μουσικου σχολειου είναι εμφανέστατες. Επι παραδειγματι υπαρχει διάβρωση και υποχώρηση πατωμάτων, εισροή όμβριων υδάτων από τις στέγες κ.λ.π.). Επισης το ετήσιο κόστος συντήρησής τους ανέρχεται περίπου στα 2.500 ευρώ, ενώ η κατανάλωση ηλεκτρικού αυξάνει κατά πολύ ειδικά με τον κλιματισμό, καθώς και η συντήρησή των κοντέινερ κατα 400 ευρώ ετησίως. 

Οι τριτοκοσμικες συνθηκες που παρουσιάζει το μουσικο σχολείο είναι ανασταλτικός παράγοντας για τους γονείς, στο να πανε τα παιδια τους. Για την σχολικη χρονια 2016-2017, η α γυμνασίου θα εχει μονον 10 μαθητές. Αυτο είναι ενδεικτικο των συνθηκων των οποιων επικρατουν, ενώ οι κατοικοι της περιοχης, δικαιως αποκαλουν τα κοντέινερ ως παράγκες. 

Είναι μαθηματικα βεβαιο, ότι της αρχες της επομενης δεκαετιας, δεν θα υπαρχει πλεον το μουσικο σχολειο, εάν δεν στεγαστεί σε ένα κανονικο αξιοπρεπες σχολικο κτηριο.

Προσωπικα ως Μανουηλ Αγγελος Γιαννόπουλος, απεύχομαι να συμβει κατι τετοιο. Οσο αναφορα τα μουσικα σχολεια, είναι μια αξέχαστη εμπειρία την οποια συνιστώ σε όλους να την ζήσουν, δια λογους ηθικης, και παιδειας. 

Τα παιδιά που πηγαίνουν στο μουσικό σχολειο είναι γεγονός ότι ωριμάζουν πιο γρήγορα και είναι ανωτέρου πνευματικού επιπέδου. Στα μουσικα σχολεια, κινουνται όλα πιο ελευθερα, πιο δημοκρατικα, πιο ομορφα. Οι μαθητες πραγματικα ξεχωριζουν απο τους υπολοιπους. Ένα ακομη πολύ σημαντικο είναι ότι στα μουσικα σχολεια, οι καθηγητές είναι συμμαχοι των παιδιων, σε αντιθεση με αρκετα αλλα σχολεια τα οποια δεν είναι μουσικα.

Η μουσική μπορεί να οδηγήσει σε υψηλές ακαδημαϊκές επιτυχίες αφού έχει αποδειχθεί ότι διεγείρει τις περιοχές του εγκεφάλου που σχετίζονται με το διάβασμα, τα μαθηματικά και τη συναισθηματική ανάπτυξη. Ακομη βελτιώνει την μνήμη. Έρευνες έχουν αποδείξει ότι η μουσική βελτιώνει όχι μόνο την ακαδημαϊκή πορεία ενός παιδιού αλλά και την μνήμη. Η σωστη μουσικη συμβαλει στην κοινωνικοτητα. 

Υστερα τα παιδια αποκτούν αυτοπεποίθηση. Αυτό διοτι η εκμάθηση ενός μουσικού οργάνου είναι μια διαδικασία που θα δείξει στα παιδιά ότι μπορούν να αναπτύξουν τις ικανότητές τους και να δημιουργήσουν κάτι απο μόνα τους, σε συνδιασμο με το ότι θα εκτεθουν δημοσια στο κοινο, μεσα από της συναυλιες των μουσικων σχολειων. Φυσικα η μουσικη συμβαλει τα μεγιστα στην δημιουργικοτητα. 

Η μουσική καλλιεργεί τη δημιουργικότητα στα παιδιά, ένα απαραίτητο εφόδιο για την επαγγελματική τους σταδιοδρομία αλλά και την προσωπική τους ευτυχία. Η σωστη μουσικη βοηθα στην επιλυση παρα πολύ δυσκολων μαθηματικών προβλημάτων. Τα σωστα ειδη μουσικης είναι ιαση, ηθικη και παιδεια. Μεταξυ πολλων αλλων, κανουν πολύ μεγαλο καλο στην ψυχη ενός παιδιου. Στα μουσικα σχολεια μηδενίζεται, ειτε μετριαζεται η παραβατικοτητα αναλογα με το επιπεδο του σχολειου, των οικογενειων κλπ. Επισης το ιδιο ισχυει και για της περιπτωσεις κακοποιήσεως των ζωων, καθως τα σωστα ειδη μουσικης αναδεικνυουν, της πιο ευαίσθητες πλευρες ενός παιδιου.

Για οσα παιδια είναι σε μεγαλυτερη ηλικια, και δεν πηγαν σε μουσικα σχολεια, δημιουργούμε σωματεια με εκμαθηση οργανων, δημιουργούμε ορχηστρες, χορωδιες. Αυτό θα είναι το ένα σκελος. Το δευτερο σκελος θα είναι το αθλητικο με εκμαθηση του παγκρατιου. Επισης σε αυτους τους συλλογους θα μπορουν να συμμετεχουν και τα παιδια που τελειωσαν μουσικο σχολειο. 

Τα χρηστα ηθη είναι το διαχρονικο "μυστικο " επιβιώσεως του εθνους μας από τα παναρχαια χρονια. Ενας από τους βασικους τροπους δημιουργιας χρηστων ηθων, είναι τα καταλληλα ειδη μουσικης. Μεσα στα παλατια της Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας , στην Κωνσταντινουπολη, είχαμε σε καθημερινη βαση, σε καθορισμένες ωρες, εκκλησιαστικη μουσικη ("βυζαντινη"). Εξαιτιας των χρηστων ηθων, της σωστης γενικης και μουσικης παιδειας, οι προγονοι μας οι Ελληνες του μεσαιωνα, από σκλαβοι του Ρωμαικου κρατους, εγιναν διοικητες του (ρωμαικου κρατους), χωρις να χρειαστεί να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτο. Όλα αυτά διοτι ειχαν θρησκεια τον Χριστιανισμο (στην πραξη), και πολιτισμο τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους, σοφιστες, ρήτορες, κλπ. 

Ο συνδιασμος αυτων των δυο εφερε τα χρηστα ηθη ζωης χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα. Η αμοιβη ηταν η ελευθερια της Ελλαδος τον μεσαιωνα, χωρις να γινει κανενας απολυτως πολεμος. Ενας από τους λογους που θελουν να κλεισουν τα μουσικα σχολεια, είναι γιατι δημιουργουν ελευθερες προσωπικοτητες με κριτικη σκεψη και οχι ρομποτακια που το μονο που ξερουν ειναι να μαθαινουν παπαγαλια την ιστορια και τα αρχαια, και να υπακουν σε κάθε εντολη. 

Τα μουσικα σχολεια, τα συνδιαζουμε, παντοτε, με την εκμαθηση του παγκρατιου αθληματος, την γνωση της πραγματικης Ελληνικης ιστοριας, και τον εκκλησιασμο. Μονον με αυτους τους τροπους δημιουργούμε τους Ελληνες του αυριο, για να εχουμε δικαιωμα στην επιβίωση. 

Κλεινοντας το σημερινο αρθρο, στα αξιοσημείωτα είναι, ότι ο διευθυντης του μουσικου σχολειου είναι ιερεας

Παρακολουθήστε ένα βίντεο με παράσταση του μουσικού σχολείου από τον χρήστη Συμπολιτεία Ολυμπίας 




Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.