29 Ιουνίου 2015

Μετὰ τὶς παρελάσεις καὶ σχολεῖα τῆς… ὑπερηφάνειας; «Νὰ διδάσκεται στὰ σχολεῖα ἡ ὁμοφυλοφιλία ἀπὸ τὰ …κουρακόπαιδα»

Γράφει ὁ Δημ. Νατσιός Δάσκαλος-Κιλκίς

«Μὴν ἀμελήσετε! 
Πάρτε μαζί σας νερό.
 Τὸ μέλλον μας ἔχει πολλὴ ξηρασία» 
Μιχ. Κατσαρός, «Κατὰ Σαδδουκαίων» 

Μάθαμε, ἐπιτέλους, ποιὸς εἶναι «φωτισμένος δάσκαλος». Σύμφωνα μὲ τὸν κ. Κουράκη ὅσοι δάσκαλοι διδάσκουν τὴν σεξουαλικὴ διαπαιδαγώγηση εἶναι φωτισμένοι. Ἐλθὼν εἰς Μακεδονίαν, γιὰ νὰ παραστεῖ στὴν παρέλαση τῶν ὑπερηδέως ὑπερηφάνων, σὲ σχετικὴ ἐκδήλωση ποὺ διοργάνωσε φιλοϋπερήφανη συνιστῶσα τοῦ ΣΥΡΙΖΑ, πέραν τῶν ἄλλων πεφωτισμένων λόγων του, δήλωσε ὅτι «ὀφείλουμε νὰ ἐφαρμόσουμε τὴν ἀγωγὴ στὴν ἐκπαίδευση πάνω στὴ διαφορετικότητα» διότι, «ἡ διαφορετικότητα εἶναι πλοῦτος, τὰ παιδιὰ στὰ σχολεῖα δὲν πρέπει νὰ αἰσθάνονται συστολὴ καὶ φόβο».

Ὅσοι, δηλαδή, πιστεύουμε ὅτι δὲν ξυπνάει ὁ Ἕλληνας, δὲν λυτρώνεται ἀπὸ τὸν λήθαργο, ἂν δὲν τοῦ θυμίσεις καὶ δείξεις ποιὲς εἶναι οἱ ρίζες του, ἀπὸ ποῦ κρατάει ἡ φύτρα του καὶ ἂν δὲν τοῦ δώσεις νὰ γευτεῖ ἀπὸ τοὺς ἀθάνατους καρποὺς τοῦ μοναδικοῦ στὸν κόσμο γενεαλογικοῦ του δέντρου, εἴμαστε… ἀφώτιστοι. Ὅσοι πρεσβεύουμε ὅτι «ἂν εἶναι νὰ προκόψουμε σὰ λαός, δὲν θὰ μπορέσουμε νὰ τὸ κατορθώσουμε μακριὰ ἀπὸ τὴν πίστη μας καὶ τὴ γλωσσα μας» καὶ ὅτι «μονάχα μέσα ἀπὸ αὐτὰ τὰ δύο μπορεῖ νὰ φυτρώσει κάτι ἀληθινὸ», εἴμαστε σκοταδιστές. (Οἱ ἐντὸς εἰσαγωγικῶν φράσεις εἶναι ἀπὸ τὸ βιβλίο τοῦ Ζήσιμου Λορεντζάτου «γιὰ τὸ Σολωμό»). 

Εἶναι σίγουρα, θά ᾽ρθει ἡ ὥρα, ποὺ ὅσοι δάσκαλοι ἐπιμένουμε νὰ διδάσκουμε τὸν… σκοταδισμὸ τῆς Πονεμένης Ρωμηοσύνης καὶ νὰ ἀρνούμαστε τὰ δηλητηριώδη «φῶτα» τῆς διαφορετικότητας, θὰ βρεθοῦμε ἐνώπιον τοῦ διλήμματος: ἢ ὑπακοῦς ἢ ἀπολύεσαι. Μὲ ἄλλα λόγια, ἴσως δὲν εἶναι πολὺ μακριὰ ὁ χρόνος, ὅπου θὰ κληθοῦμε οἱ δάσκαλοι, ποὺ πιστεύουμε στὸν Χριστὸ καὶ θεωροῦμε τὴν πατρίδα μας τζιβαϊρικὸ πολυτίμητο, νὰ ἀπαντήσουμε στὴν ἐρώτηση τοῦ Κυρίου πρὸς τοὺς ἀποστόλους: «Δύνασθε πιεῖν τὸ ποτήριον ὃ ἐγὼ μέλλω πίνειν». Τότε θὰ φανεῖ ποιοὶ εἶναι οἱ ἀληθινοὶ φίλοι Του, αὐτοὶ ποὺ θὰ ἀπαντήσουν στοὺς ἐντὸς τῶν τειχῶν γενίτσαρους ὅπως ἀπάντησε ὁ ἥρωας Κυριάκος Μάτσης, ἀητὸς ὑψιπέτης τῆς ΕΟΚΑ κι αὐτός, στὸν κραταιὸ στρατάρχης τῆς Βρεττανικῆς Αὐτοκρατορίας, Χάρτινγκ: «οὐ περὶ χρημάτων τὸν ἀγῶνα ποιούμεθα, ἀλλὰ περὶ ἀρετῆς». (Μισὸ ἑκατομμύριο λίρες, ποσὸ τεράστιο, τοῦ πρόσφεραν γιὰ νὰ προδώσει τὸν ἀγώνα. Εἶναι δυνατὸν νὰ δεχτεῖ τέτοιες προστυχιὲς ἄνθρωπος ποὺ ἔλεγε «τότε μόνον θὰ γίνει αὐτό, ὅταν πτώματα τὰ κορμιά μας τὰ πατήσουν». Στὸ Δίκωμο, τὸ Νοέμβριο τοῦ 1958, ἀγγλικὰ πτώματα «πάτησαν» τὸ ἡρωικὸ κορμί του).

Βεβαίως, ὁ κ. Κουράκης, πρὶν γίνει ὑπουργὸς μελετοῦσε καὶ ἄλλα καινὰ (ἢ κενὰ) γιὰ τὴν Ἐκπαίδευση. Τὸν Ὀκτώβριο τοῦ 2013 ὑποστήριζε τὴν κατάργηση τῶν παρελάσεων καὶ τὴν ἀντικατάστασή τους ἀπὸ «δράσεις». Τὸ 2012, τὸν Νοέμβριο, σὲ ἄρθρο του στὴν «Αὐγὴ» μιλοῦσε γιὰ χωρισμὸ Ἐκκλησίας-Κράτους, γιὰ μετατροπὴ τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν σὲ θρησκειολογία, γιὰ τὴν κατάργηση τοῦ ὑποχρεωτικοῦ ἐκκλησιασμοῦ τῶν μαθητῶν (στὴν πράξη ἔχει καταργηθεῖ λόγῳ ἀδιαφορίας τῶν δασκάλων), τὴν κατάργηση τῆς πρωινῆς προσευχῆς στὰ σχολεῖα, τὴν ἀφαίρεση τῶν εἰκόνων τοῦ Χριστοῦ ἀπὸ τὶς σχολικὲς αἴθουσες.
Θυμόμαστε καὶ τὴν πρότασή του, στὸ συνέδριο ποὺ ὀργάνωσε τὸ ΑΠΘ μὲ θέμα «Ἐκκλησία καὶ ἀριστερά», τὸν Ἰανουάριο τοῦ 2013 γιὰ ἐπιβολὴ φόρου, ὑπὲρ τῆς Ἐκκλησίας, στοὺς πολίτες ποὺ δηλώνουν Χριστιανοὶ Ὀρθόδοξοι. Μὲ λίγα λόγια εχε λα τ τυπικ προσόντα κα τ «προοδευτικά»… μόρια γι ν γίνει πουργς Παιδείας. Κα γινε.

Τώρα, ὄντας ἡ πατρίδα στὸ χεῖλος τοῦ γκρεμοῦ, εἰσηγεῖται νὰ πᾶμε ἕνα βῆμα μπροστά: ν διδάσκεται στ σχολεα μοφυλοφιλία. (Ὁ σύγχρονος στύλος τῆς Ὀρθοδοξίας, μητροπολίτης Πειραιῶς Σεραφείμ, σὲ πρόσφατη ἐπιστολή του -12 Ἰουνίου 2015- στὴν Ἱ. Κοιν. τοῦ Ἁγίου Ὄρους, τόνιζε μεταξὺ ἄλλων καὶ τὰ ἑξῆς: «Ἡ δημόσια προβολὴ τῆς ὁμοφυλοφιλίας, ἐκτός τοῦ ὅτι προσβάλλει τὴν δημοσία αἰδὼ καὶ τὴν θρησκευτική μας συνείδηση, στέλνει πρὸς τοὺς νέους μηνύματα ἀνώμαλης σεξουαλικῆς συμπεριφορᾶς καὶ ἀποτελεῖ τορπίλη στὰ θεμέλια τῆς ἑλληνικῆς οἰκογένειας καὶ τῆς κοινωνίας μὲ τὸ ὀξὺ δημογραφικὸ πρόβλημα, ἀλλὰ καὶ αἰτία ψυχοπαθολογικῶν διαταραχῶν στὰ παιδιά, ποὺ θὰ ἀνατραφοῦν ἀπὸ ὁμοφυλοφιλικὰ ζεύγη, ὅπως θὰ ἐπιδιωχθεῖ στὸ ἑπόμενο στάδιο»). Γιὰ νὰ γίνει καὶ αὐτὸ δουλεύουν πυρετωδῶς τὰ παιδαγωγικὰ τμήματα. Γνωρίζουν οἱ ποικιλώνυμοι νεοταξίτες ὅτι τὰ πάντα κρίνονται ἀπὸ τὴν προσωπικότητα τοῦ δασκάλου. («Σχολεῖο ἴσον δάσκαλος». Παλαμᾶς).

Δάσκαλος μὲ ρωμαίικο φρόνημα, κάνει τὸν σταυρό του, κλείνει τὴν πόρτα τῆς αἴθουσας καὶ φροντίζει, διακριτικά, «νὰ διδάσκει στὰ παιδιὰ τὸν φόβο τοῦ Θεοῦ». (Τοῦ ἁγίου Παϊσίου τοῦ Ἁγιορείτη τὰ τελευταῖα λόγια). Τὰ τελευταῖα χρόνια, ἀπὸ τὶς παιδαγωγικὲς σχολὲς ἐξέρχονται ἐκπαιδευτικοὶ μπουκωμένοι ἀπὸ τὰ ξυλοκέρατα τῆς ἀπιστίας καὶ ἀφιλοπατρίας.

Ἡ πλειονότητα τῶν καθηγητῶν τους εἶναι… κουρακόπαιδα, ἄνθρωποι ποὺ ἑτοιμάζουν τὴν γενιὰ τῶν ἐκπαιδευτικῶν ποὺ «θὰ σακατέψει» τὰ παιδιά. «Τώρα θὰ σακατευτοῦν πολλὰ παιδιά, ἀλλὰ καὶ ὁ Καλὸς Θεὸς θὰ κρίνη ἀνάλογα. Θὰ ἐξετάσει σὲ τί κατάσταση θὰ ἦταν, ἂν δὲν τὰ ἐπηρέαζαν καὶ δὲν τοὺς ἔκαναν κακό. Ὅμως ἐμεῖς χρειάζεται νὰ κάνουμε πολλὴ προσευχὴ γιὰ τὰ καημένα τὰ παιδιά, ὥστε νὰ ἐπέμβη ὁ Θεὸς νὰ τὰ βοηθήση καὶ νὰ μὴ σακατευτοῦν, ἀλλὰ νὰ εἶναι ὑγιέστατα πνευματικὰ καὶ νὰ ἀποκτήσουν ἀρετὲς» ἔλεγε ὁ ἅγιος Παϊσιος. (Λόγοι Α´- «Μὲ πόνο καὶ ἀγάπη γιὰ τὸν σύγχρονο ἄνθρωπο, ἐκδ. «Ἱερὸν Ἡσυχαστήριον Εὐαγγελιστὴς Ἰωάννης ὁ Θεολόγος», Σουρωτὴ Θεσσαλονίκης, σελ. 297).

Ἤδη στὰ σχολεῖα ὑπάρχει αὐτὴ ἡ διάσταση. Οἱ νεώτεροι, παιδιὰ τῆς παραλυμένης δεκαετίας τοῦ ’80, τοῦ χαβαλέ, τῶν καταλήψεων, τῆς ἥσσονος προσπαθείας, εἶναι οἱ δάσκαλοι τῶν… δράσεων. Ἡ Παιδεία γι’ αὐτοὺς εἶναι περίπου διασκέδαση. (Ὁ Πλάτων ἔλεγε «τέρπειν καὶ διδάσκειν», ὅμως κάποιοι σταματοῦν στὸ «τέρπειν». Καὶ ἐπειδὴ «ἡδὺ τὸ μηδὲν πράττειν» τὰ παιδιά τοὺς συμπαθοῦν. Ἐπαναλάμβανω δὲν φταῖνε οἱ δάσκαλοι. Οἱ προοδευμένοι καθηγητές τους, τοὺς σακατεύουν καὶ αὐτούς). Ἐμεῖς, οἱ παλαιότεροι, οἱ παραδοσιακοί, οἱ ἐθνοκεντρικοί, θεωρούμαστε ξεπερασμένοι, συντηρητικοί, ὀπισθοδρομικοί.  

Μετ π δέκα χρόνια, ταν θ χουν συνταξιοδοτηθε (;) κα ο τελευταοι …σκοταδιστς κα στ σχολεα θ κυριαρχον ο… φωτισμένοι το Κουράκη, τότε θ εσέλθουν μαχητ π πόρτες κα λάνοιχτα παράθυρα λες ο «διαφορετικότητες». Οἱ, πρὸς τὸ παρόν, ὀνειροφαντασίες τοῦ κ. Κουράκη θὰ πραγματοποιηθοῦν καὶ μάλιστα θὰ βαφτιστοῦν μεταρρύθμιση, σπουδαία καὶ τρανή, καὶ τὸ ζαλισμένο κοπάδι, ὁ ἑλληνόφωνος πληθυσμός, θὰ χαίρεται καὶ θὰ καμαρώνει. Γι’ αὐτό, λέω καὶ ξαναλέω, νὰ ὀργανώσει ἡ Ἐκκλησία, ὅσοι Ἐπίσκοποι συμμερίζονται τὴν ἀγωνία, «φροντιστήρια ἠθικῆς, χριστιανικῆς καὶ ἐθνικῆς ἀγωγῆς» -λόγια του Καποδίστρια- γιὰ νέους καὶ ἀδιόριστους δασκάλους καὶ δασκάλες. Σ’ αὐτὰ θὰ μορφωθεῖ μία γενιὰ δασκάλων «διακεκριμένων ἐπὶ φιλοθρησκείᾳ καὶ ἔρωτι πρὸς τὴν ἐθνικὴν γλῶσσαν καὶ φιλολογίαν» ὅπως καὶ πάλι ὁ Κυβερνήτης μᾶς κανοναρχεῖ. Ἀλλιῶς «θὰ εἶναι δυσοίωνο τὸ μέλλον τῆς Ἑλλάδος καὶ ἡ διακυβέρνησίς της ἀδύνατη».

Θυμήθηκα, κλείνοντας, κάτι ἀπὸ τὸν τόπο μου, τὸ Μοσχοχώρι Πιερίας. Στὶς ὀνομαστικὲς γιορτὲς εὐχόμαστε «νὰ χαίρεσαι τὸ ὄνομά σου». Κι αὐτὸ γιατί τὴν περίοδο τῆς Τουρκοκρατίας πολλοὶ ἀλλαξοπιστοῦσαν, ἔχαναν τὸ ὄνομά τους. Εὔχομαι νὰ μὴν χάσουμε τὸ ὄνομά μας μ’ αὐτὰ ποὺ ἔρχονται. 

Τ νομά μας: λληνες, Χριστιανο ρθόδοξοι. 

Πηγή: ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
το είδαμε ΕΔΩ



Share

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Σε δημοτικό σχολείο της επαρχίας έχει ήδη καρφωθεί στον τοίχο, εδώ και έναν χρόνο, η σημαία ουράνιο τόξο (ακριβώς αυτή που σηκώνουν στις παρελάσεις), με τη λέξη ΕΙΡΗΝΗ
τυπωμένη επάνω για να θολώνει και λίγο τις σκοπιμότητες. Φαντάζομαι κάτι ανάλογο θα συμβαίνει και σε άλλα σχολεία, πολύ περισσότερο γυμνάσια και λύκεια και μάλιστα της πρωτεύουσας. Πρωτεργάτες σε κάτι τέτοια είναι βέβαια οι μορφωμένοι και πανάξιοι διευθυντάδες των σχολείων με τις πολλές δράσεις, που φροντίζουν για όλες τις αλλαγές που "πρέπει" να γίνουν στα σχολειά...

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.