29 Νοεμβρίου 2013

Ποιος θα φορέσει το νυφικό, ο Μήτσος ή ο Μπάμπης;

Γράφει ο Φαήλος Κρανιδιώτης 

Αδέρφια, έχουμε σοβαρά προβλήματα να συζητήσουμε κι άστε τις αηδίες για την ανεργία, την ανάπτυξη ή τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά. Εδώ έχουμε μέγιστα άλυτα εθνικά ζητήματα. Ποιος θα φορέσει το νυφικό; Ο Μήτσος ή ο Μπάμπης; Πρέπει να υιοθετούν παιδιά κι αν ναι, ποιος θα κάνει τη μάνα; Σερί ή εναλλάξ; Κι αφού θα παντρεύονται και θα γίνονται πατερομανάδες, γιατί να μην διορθωθούν κι άλλες αδικίες;... 

Πχ  στο Γυμνάσιο και το Λύκειο να παίρνουν απαλλαγή από την γυμναστική τις «δύσκολες μέρες» και τα ευαίσθητα αγόρια. Πως θα ορίσουμε τις δύσκολες μέρες τους; Ε, κάτι θα σκεφτούν οι βαριοί πνευματικώς αριστεροί αναλυτές εκ του προχείρου. 

Για να μιλήσουμε σοβαρά. 

Ποτέ δεν αρνήθηκα την ψήφο μου, την φιλία μου, την εκτίμηση μου σε κάποιον, γιατί ήταν ομοφυλόφιλος ή γυναίκα. Στην κοινωνική ζωή και τον εν γένει δημόσιο βίο κρίνω τους ανθρώπους από την φιλοπατρία τους, την ευθύτητα τους, τα ταλέντα και την γενναιότητα τους, την τιμιότητα τους. Ούτε από τον σεξουαλικό προσανατολισμό, ούτε από το φύλο. Έχω υποστηρίξει γυναίκες που είχαν πιο πολλά κάκαλα από άντρες, εκτιμώ και θαύμασα gay που έχουν ταλέντο και φιλοπατρία κι έχω απορρίψει πολιτικά αρειμάνιους straight, που αποδείχθηκαν πολιτικές νούλες ή ανίκανοι τσαρλατάνοι. 

Στο περιβάλλον μου, όπως κι όλων σας, υπάρχει ένα ποσοστό ομοφυλοφίλων. Πόσο; 10, 15% ; Δεν έκανα και στατιστική έρευνα αλλά όλοι έχουμε κάποιους συναδέλφους στη δουλειά, στην πολιτική, στην παρέα ή την ευρύτερη οικογένεια που έχουν άλλα γούστα. 

Κουμάντο στο κρεβάτι άλλων δεν κάνω. Εδώ με το ζόρι ορίζουμε το δικό μας, θα μπλέξουμε και με ξένα, περίεργα νιτερέσα; 

Αισθάνομαι όμως περιφρόνηση για όσους μας τρίβουν στα μούτρα την ιδιαιτερότητα τους, όσους κάνουν καριέρα ή πολιτική με αυτήν. Μπορούν να κάνουν ότι θέλουν ιδιωτικώς, εφόσον είναι ενήλικες κι υπάρχει συναίνεση αλλά δεν είμαι υποχρεωμένος να δεχθώ ότι είναι και αρετή. 

Δεν είμαι υποχρεωμένος να δεχτώ την διακωμώδηση του θεσμού της οικογένειας και την παράλογη απαίτηση να μεγαλώνει ένα παιδί με δυο «μανάδες» ή δυο «μπαμπάδες». Ένα παιδί, που με μάτια κι αυτιά ορθάνοιχτα, αναζητά γονεϊκά πρότυπα για την πορεία του στη ζωή, ένα παιδί που πιθανότατα δεν έχει τον σεξουαλικό προσανατολισμό των θετών ομοφυλόφιλων γονέων του. Και ξέρετε, τα παιδάκια βλέπουν εφιάλτες ή στη ζούλα κανά θρίλερ και σηκώνονται φοβισμένα την νύχτα, όπως έκαναν οι κόρες μου, και έρχονται να κοιμηθούν ανάμεσα στους γονείς τους. Για σκεφτείτε… 

Δεν είναι φυσιολογική μια οικογένεια με δυο «μπαμπάδες» ή δυο «μανάδες», πώς να το κάνουμε. Μπορούν να ζήσουν μαζί, ζουν, ποιος τους ή τις εμποδίζει; Στην δε Τέχνη, ειδικά στο θέατρο, τον κινηματογράφο και την τηλεόραση υπάρχει ρατσισμός αλλά αντίστροφος.
Μια απίστευτη κλίκα αλληλοπροωθείται και υπερεκπροσωπείται ή μήπως δεν το ξέρετε;
Με γεια τους με χαρά τους, αφού τους περνάει. Κάνουν λαμπρές καριέρες, απολαμβάνουν τιμές κι επιτυχίες, πλούτο. 

Όλοι διαβάζουμε εξαιρετικά βιβλία, βλέπουμε ταινίες ή θεατρικά έργα, θαυμάζουμε πίνακες, γλυπτά ή ακούμε μουσική, που είναι έργα και ομοφυλοφίλων. Η πλειοψηφία δεν απορρίπτει το έργο αυτής της υπαρκτής μειοψηφίας μόνο και μόνο γιατί ο δημιουργός είναι «αδερφή». 

Όμως, από πού κι ως που η μειοψηφία θα επιβάλλει τους νταλκάδες της στην πλειοψηφία και δη θεσμικά; Δεν γεννήθηκες γυναίκα και πρέπει με το ζόρι να φτιάξουμε θεσμούς για να ντυθείς νύφη ή να γίνεις μάνα; Επειδή μικρός έπαιζες τις κουμπάρες και στη ζούλα έκανες τη σύζυγο – μητέρα με τις κούκλες ή επειδή δεν γεννήθηκες άντρας αλλά θα ‘θελες να ζήσεις σαν τέτοιος, πρέπει έστω θεσμικά να σου ικανοποιήσει η Πολιτεία το όνειρο;
Όχι. 

Αυτό δεν είναι «διάκριση». Απλά είναι άρνηση της φασιστικής επιβολής του παράλογου. 

Το όλο ζήτημα είναι ένα ψευδοπρόβλημα. Στην σύγχρονη εποχή πια, η συντριπτική πλειοψηφία, ακόμη και στην μικρή βαλκανική Ελλάδα με τα τόσα προβλήματα, η ζωή των ομοφυλοφίλων δεν έχει καμμία σχέση με παλιά. Όταν έχουν ικανότητες και ταλέντα, μια χαρά διαπρέπουν στην εργασία, στην επιστήμη, στις τέχνες, στην πολιτική. Κι όταν δεν έχουν κι είναι απλοί εργαζόμενοι άνθρωποι, πάλι ζουν όπως θέλουν και με όποιους θέλουν. Κι αν έχουν ενοχές δεν θα τους τις λύσει η Πολιτεία με νόμο. 

Η διακωμώδηση όμως του θεσμού της οικογένειας, της πατρότητας και της μητρότητας, δεν είναι δημοκρατική κατάκτηση. Δεν είναι πρόοδος η διακυνδύνευση της υγιούς ψυχοσωματικής ανάπτυξης ενός ανύποπτου υιοθετημένου παιδιού. Είναι απλά μια επικίνδυνη γελοιότητα για την «επίλυση» ανύπαρκτου προβλήματος, που θα δημιουργήσει άλλα, σοβαρότερα, προβλήματα. 

Βαφτείτε λοιπόν ροζ ή φούξια, βγείτε με καραμούζες και φτερά, μαζί με τις «κρυφές» που βρίσκουν ευκαιρία, τάχα μου για συμπαράσταση, κάντε όση φασαρία θέλετε αλλά το «πρόβλημα» παραμένει μια «πολιτικά ορθή» μπούρδα. Ως συνήθως πεδίον δόξης λαμπρόν για την ανακυκλωμένη αριστεράντζα και την μπατιρημένη «διανόηση» Εξαρχείων και Κολωνακίου. 

Την Δευτέρα, που θα ξεβαφτείτε και θα βγάλετε τις πούλιες, κι αφού θα έχετε μοιράσει  κραυγές για τάχατες απωθημένα, σε όσους κριτικάρουν όλο αυτό το ανόητο θέατρο, θα εξακολουθήσετε να ζείτε μια χαρά, σε μια κοινωνία που δεν έχει έλλειμμα ελευθερίας αλλά περίσσευμα ασυδοσίας…

πηγή



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.