20 Απριλίου 2011

Ο μονόλογος του Θεού.


Σε κοίταξα όταν ξύπνησες το πρωί. Περίμενα να μου πεις δύο-τρεις λέξεις ευχαριστώντας με για όσα σου συνέβαιναν, ζητώντας την γνώμη μου για ότι πρόκειται να κάνεις σήμερα.

Παρατήρησα ότι ήσουν πολύ απασχολημένος προσπαθώντας να βρεις τα κατάλληλα
ρούχα για να πας στη δουλειά σου. Ήλπιζα να βρεις κάποιες στιγμές να μου πεις μια
καλημέρα!


Αλλά ήσουν πολύ απασχολημένος. Για να δεις ότι είμαι κοντά σου, έφτιαξα για σένα τον
πολύχρωμο ουρανό και το κελάηδημα των πουλιών. Κρίμα όμως που
δεν παρατήρησες
ούτε τότε την Παρουσία μου.


Σε ατένιζα όταν έφευγες βιαστικός προς τη δουλειά σου και πάλι περίμενα. Υποθέτω ότι εξαιτίας της απασχόλησης σου, δεν είχες χρόνο ούτε τότε να μου πεις δύο λόγια.

Όταν γυρνούσες από τη δουλειά είδα τη κούραση και το στρες σου και σου έστειλα ένα ψιλόβροχο για να σε απαλλάξει από την πίεση της ημέρας. Νόμιζα ότι κάνοντας σου αυτή τη χάρη θα με θυμηθείς.
Ως αντάλλαγμα όμως στενοχωρημένος, με έβρισες . Επιθυμούσα τόσο πολύ να μου μιλήσεις.

Οπωσδήποτε η ημέρα ήταν ακόμα μεγάλη. Άνοιξες μετά την τηλεόραση, και όταν παρακολουθούσες την αγαπημένη σου εκπομπή, εγώ περίμενα. Έπειτα δείπνησες με τους δικούς σου και για άλλη μια φορά δεν με θυμήθηκες. Βλέποντας σε τόσο κουρασμένο κατάλαβα τη σιωπή σου και έσβησα τη λαμπρότητα του ουρανού για να μπορείς να ξεκουραστείς, αλλά δεν σε άφησα σε σκοτάδι πίσσα. Άφησα ξάγρυπνα για σένα πλήθος από αστέρια. Ήταν τόσο όμορφα, κρίμα που δεν τα παρατήρησες...αλλά δεν πειράζει!

Μήπως πράγματι συνειδητοποίησες ότι Εγώ είμαι εδώ για σένα. Έχω περισσότερη υπομονή από ότι εσύ μπορείς ποτέ να φανταστείς. Θέλω να σου το δείξω αυτό, για να το δείξεις και εσύ με τη σειρά σου στους γύρω σου.

Σ' αγαπώ τόσο πολύ ώστε θα σε ανέχομαι.
Τώρα από στιγμή σε στιγμή θα ξυπνήσεις πάλι. Δεν μου μένει παρά να σ' αγαπώ και να ελπίζω ότι τουλάχιστον σήμερα θα Μου χαρίσεις λίγο χρόνο από το χρόνο σου.....

από την Αόρατη Γωνιά
Ποσειδώνας



Share

8 σχόλια:

Λαρισαιος είπε...

Oταν η ηλιθιοτητα μπερδευεται με τον φανατισμο και τον φοβο για τον θανατο τοτε δημιουργουνται οι θρησκειες με κοινο τους χαρακτηριστικο το οτι η καθε μια θεωρει εαυτην την μονη αληθινη και τις υπολοιπες ψευτικες και παραπλανητικες. Δεν θεωρω δικαιωμα μου να προσβαλλω την θρησκεια σου φιλε Θανο, αρκει και εσυ να μην προσβαλλεις την νοημοσυνη μου με αυτα που γραφεις. Ξερω οτι δεν θα το δημοσιευσεις αλλα θα σου ευχηθω καλη ανασταση(μεταφορικως εννοειται για τα δικαια και ανθρωπινα προβληματα τα δικα σου,τα δικα μου και του καθε ανθρωπου τα οποια φυσικα δεν μας τα λυνει καμια θρησκεια που μας υποσχεται δικαιωση σε καποια...αλλη ζωη).

Ανώνυμος είπε...

Πολύ όμορφο καί συγκηνητικό αυτό τό κείμενο.Σάς ευχαριστώ πού μέ κάνατε να δώ τό χάλι μου,γιατί εγώ ειδικά πού τόσο μέ έχει ευεργετήσει ό Κύριος μας δέν βρίσκω τόν χρόνο παρόλο πού είμαι καί συνταξιούχος.Πὠς μπορεί καί μάς ανέχεται...

ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ είπε...

Φίλε μου Λαρισαίε θεσσαλε...
Εγω δεν προσβαλω καταρχην εσενα προσωπικα αναφερομενος σε ηλιθιοτητες κλπ... Δεν προσβαλω κι ουτε εχω σκοπο την θρησκεια σου...
Δεν προσβαλω την νοημοσυνη σου αφού εχεις το δικαίωμα με ενα κλικ να βρεθεις στα ιστολογια που σε βολεύουν και σου αρεσουν και να φυγεις απο εδω...

Τα σχολια όλων τα δημοσιεύω με θρησκευτικη ευλάβεια συμφωνω ή διαφωνω μαζί τους (γιατι αυτο ειναι αρχή μου) φτανει να τηρουν καποιους κανονες ευπρεπειας και ευγενειας και να μην περιέχουν προσωπικές χυδαιότητες, βρισιες και βωμολοχίες....
Η Ορθοδοξια φιλε μου ειναι η Αληθεια και δεν συγκαταλεγεται στις θρησκείες του Κοσμου που περιέχουν στην κοσμοθεωρίας τους μικρα ή καθολου ψηγματα της Αλήθειας....

Ο Χριστος δεν Σταυρωθηκε και Αναστηθηκε για να λυσουμε φιλε μου τα ουτως ή άλλως άλυτα προβλήματα που μας δημιουργεί η απληστία και η κακια καποιων συνανθρώπων μας.
Σταυρωθηκε και Αναστηθηκε για να σωσουμε εμεις προσωπικα ο καθενας την δικη μας πρωτιστως ψυχή. Για να αγωνιστουμε να απαλλαχθούμε εμεις απο τα πάθη μας.

Μην μετατρέπεις φιλε μου τον ανθρωπο σε ενα ζώο που μπορει να ζήσει 70-80 χρονια στην γη. Ειναι άδικο για το πνεύμα του. Η ζωη αρχίζει μετα τον τάφο....

Κι αυτο φυσικα δεν σημαινει οτι δεν πρεπει να αγνωνιστουμε για μια πιο δικαιη κοινωνια ή μια καλυτερη πατριδα. Θα αγωνιστουμε με ολες μας τις δυναμεις αλλα ο αγωνας αυτος πρέπει να ξεκιναει πρωτα από μεσα μας. Απο ένα δικαιότερο και καλυτερο άνθρωπο.

Καλη Ανασταση (κι οχι μεταφορικα)

Ανώνυμος είπε...

Λαρισαιος είπε...ME TIN TETRAGONH PERIORISMENH ANTILIPSH TIS DIKIS TOU LOGIGIS,POU MPOREI KE NA ANERESH,META OTANB ISWS EXEI PERISSOTERI LOGIKH,H TAPINOSH

Ανώνυμος είπε...

Καλά στον Αβραάμ Λέικ όχι θήσιες και μέτα θυσιάζει τον γιό/εαφτο του;;; τόσο αντιφασι και ωμός εκεί, ούτε του νηπιαγωγείου να ήμασταν. Τόσο δύσκολο είναι;;; δεν στέκι όπως να το κάνουμε!! για τον γιο/εαφτο του, ήταν η αφορμή, σκοτώθηκαν από τον ιροδι χιλιάδες πεδία..... την τον νοιάζει τον Γιαχβέ αφού και ο ίδιος σκότωσέ τα πρωτότοκα τον Αιγυπτίων. Αλά αυτό μας διαφεύγει.
evripidis papadopoulos

Ανώνυμος είπε...

Α είναι ξέχασα.... μπράβο ιστοριούλες!!! τορα μπορο να πιω το γάλα μου και να κανό νάνι! Έτσι και αλλιώς το μυαλό μου είναι σκουπιδότοπος( έτσι τον μεταχειρίζομαι αυτή με τα γένια και φουστάνια) αφού δεν μπορο να το χείριστο μονός μου τον μεταχιριζουν άλλη. Οτιδήποτε τρίχα επινοήσει ο απαρχής απατεώνας τις ανθρωπότητας, Ο ΙΕΡΈΑΣ, ορίστε το μυαλό μου ο σκουπίδοτενεκές!!! ας τους κουτόφραγκους να εφεύρουν όλα και να διαπρέπουν σε όλα... διαστημόπλοια, αυτοκίνητά, Αεροπλάνα, ατομικές βόμβες, τρένα, τηλεόρασή, ρεύμα, τηλέφωνο, τα πάντα στην ιατρική( εμείς έχουμε θαύματα) έχουμε 10.999.998 περίπτωσις που σωθήκαμε από γιατρούς και 2 περίπτωσις που δεν μπορουμε να εξηγήσουμε, αυτό άμεσος είναι θαύμα!!! αν υπάρχει εξήγησή όχι, τότε δεν είναι. Ας πούμε δεν είναι θαύμα το ότι με laser δεν εχο άλλο μυωπία (5.8 και 6.0). δεν μου λέτε εσης με τον ορθό δοξασμο στην india δεν γίνομαι τέτοια πράγματά;;; εκεί όπως εξηγείτε;;;
evripidis "papa"dopoulos

ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ είπε...

Κυριε Ευρυπιδη....
Γιατί δεν γραφεται απευθείας ελληνικά και το πατε με μεταφραση;
Δεν ειστε ελληνόφωνος;
Παιδευετε τους αναγνωστες μας που προσπαθούν αν καταλαβουν τις ασυναρτησίες...... τις μεταφρασης.

Πάντως παρατηρώ ότι έχετε εναν επιλεγμανο σχολιασμό μονο σε θρησκευτικά θέματα....

Περιέργο γιατι από τα λίγα που καταλαβα βλέπω ότι αδιαφορείτε παντελώς για το θέμα του Θεού....

Οπότε ποιος ο λόγος που μπαίνετε και σχολιαζετε σε τετοια θέματα;

Ακαταληπτο......

Ανώνυμος είπε...

Εγω,έχω μια ..προσωπική επαφή με τον Ιησού.
Μακριά από θρησκοληψίες ή άλλο, καθαρά, εγώ και Αυτός!
Μέχρι σήμερα τα πάμε θαυμάσια.
Στα 82 χρόνια μου, με στήριξε αυτή η μορφή...

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.